Spa-söndag

I dag ska jag ha en liten hemma-spa-dag med hårinpackningar, ansiktsmasker, peeling, oljebad, insmörjning med lyxiga och väldoftande krämer och inte minst massage. Min sambo har erbjudit sig att massera mig, ska bli helt underbart!


Bildkälla: http://www.hansgrohe-usa.com/pic/INT/products_shower_624.jpg

Senare blir det målning av naglar och manikyr framför någon bra film. Låter väl inte helt fel på en söndag? Och emellan dessa "aktiviteter" ska jag lyssna på skön musik, dricka chaithé, blogga och bara njuta.

VAD SKA NI GÖRA DENNA SÖNDAG?

Permalink Allmänt Kommentarer (15) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M A L I N

vad härligt det lät! idag ska jag bara ta det lugnt. spela lite, kanske kolla några avsnitt av DH och så..



sv: haha, ja, jag har sett filmen men nä, han blev inte snyggare för det :P

Postat av: Julia

Tack :) <3

Postat av: Jelika

SV: VARSÅGOD.

Postat av: JOSSAN

tack så mkt :D allt bra ?

Postat av: MESTELSA

TJENAMORS! hur är allting idag? :)



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

Postat av: emma hansson

SV: jag med, på min sexårsspruta sprang jag runt i hela rummet och sköterskorna fick hålla fast mig för att jag vägrade ta den. börjar alltid gråta av nålar och sånt, men hade inget val nu. tillhör som sagt riskgruppen.. :/

Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Ja man kan visst det hehe ;-) Fast nu mar jag prima, sa det var bara en kort morgonhuvudvärk. Skönt det!



Later som att du har en trevlig söndag =)

Postat av: Erica

Fin blogg :D

kram

Postat av: twistedfashion

sv: Ja eller hur :D!



Låter skönt hoppas du får en bra dag :)

Postat av: ELLINORAK

ja jag älskar handskarna, de är skitsnygga :D föll för de direkt haha!

Postat av: Jennifer ღ

Hoppas du går en trevlig Söndag :)

Postat av: Karolina

Sköönt ??



Din lilla lyckost

Postat av: Jess

Vad skönt med massage! Lyxigt!

Postat av: Moa

Verkar vara härligt!

Postat av: Veronica

jag har också lyxat med ansiktsmask i dag!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback