A little too sweet...

Erika fick lämna Idol i går. Jag tycker nog att det var rätt. Hon var lite för gullig och snäll för min smak. Visst, hon kunde rocka till rösten lite på de teman som krävde det, men då kändes det tyvärr väldigt krystat. Erika är en balladtjej som säkerligen kan få någon låt tilldelad sig i Melodifestivalen eller liknande framöver. Som sagt, söt och duktig tjej, men lite för puttinuttigt.

Vad tycker NI? Åkte rätt person ut?


Bildkälla: http://www.posh24.se/erika_selin/erika_lamnar_idol

Permalink Kändissnack Kommentarer (19) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fokipojken

Kolla min söta fokiblogg i killversion ^^

Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

jag tyckte iaf om erika :D

Postat av: :)

jag tycker att rätt person åkte faktiskt, alla är ju så bra nu, men erika var inte tillräckligt bra..

Rabih (LL)

Postat av: Tobias

Rabih skulle ha åkt ut :D

Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: hehe okej :)



jo då, det är helt okej med mig. hur är det själv? :)

Postat av: sofia

jag tyckte att Rabih eller Eddie skulle åkt ut, fast Erika skulle ändå åkt ut senare.

Postat av: Veronica

jag tycker Rabih. Han låter lika varje vecka och jag har svårt att se honom som någon mångsidig artist. Samma med Erika men Rabih skulle åkt tycker jag. Vad gör du ikväll då?

Postat av: carolina

jag gillar inte han som sjöng "thats amore", han låter för barnslig ;)

Postat av: Anna - Mamma till Saga & Hundtokig!

Jag tycker verkligen att rätt person fick fara hem, jag håller med dig. Hon är lite för snäll, söt och gullig.

Jag gillar mer stilen som Erik, Mariette och Tove har, de sticker ut och kan verkligen prestera!



Nästa vecka får gärna Rabhi åka ut, han låter alltid likadant och tråkar ut mig till max!



Krams!

Postat av: Frida Stigevik

nej... erika har en otrolig röst, och eddie har ENDAST charm.

Postat av: DH-bloggen

Ja, rätt åkte ut =)

Postat av: Linnea

Fin blogg du har:) kolla gärna in min :D <3

Postat av: lova

sv; jo ifs. jodå det är bra fast jag försötrde hela min blogg nyss så kämpar med att få den normal igen :( går inte så bra.. själv då?

Postat av: Eleonore

Håller med, hon är FÖR gullig men Rabhi borde åka ut!

Postat av: Anonym

sv; haha ja jag löste det :) men vet du möjligtvis hur jag gör så att bakgrunden på inläggen jag skriver blir vit? :/

Postat av: Caroline

Har aldrig gillat henne. Såg henne när det var slutaudition och deltagarna umgicks utanför. Redan då blev jag irriterad.



Men i alla fall... Det var ganska rätt att hon åkte ut. Hon levererade inte. Erika är för tråkig och präktig. Sjunga kan hon, men hon är absolut ingen artist. Vecka efter vecka gör hon samma sak... Det vill säga ingenting speciellt. Efter att hon åkt ut säger hon att hon aldrig gick chansen att visa vad hon kunde... Men vadå, hon har ju haft sina veckor på sig att visa det! Då kunde hon ju ha gjort det om hon haft nåt att visa... Vilket hon säkerligen inte hade. Precis som Camilla kommer Erika med dåliga bortförklaringar. Riktigt kasst!

Postat av: Caroline

För övrigt... Nästa gång är det ta mig tusan Rabihs tur att förvinna :)

Postat av: Tess

Vem vill du ska vinna? Jag hejjar på Tove! :)

Postat av: Anonym

Den klänningen hon hade var jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback