Allas vår Stina Lee

Jag tycker att det var helt rätt att Stina Lee vann priset som årets veteran på Blog Awards. Ärligt talat, är hon den "storbloggerska" som jag följt längst. Ända sedan starten faktiskt och därmed har jag sett en ung kvinna genom gymnasietiden, utvecklas till den människa hon är i dag. En mamma med en vacker liten dotter och så mycket mer självinsikt, än vad hon hade under sin bloggbegynnelse.

Att Stinas blogg förändrats på sista tiden, har nog inte undgått någon. Inte heller att hon blivit lyckligare. Intressant samband tycker jag.

Vill egentligen bara hylla Stina lite. Tror att hon betytt mycket för unga tjejer genom åren. Mer jordnära och varm tjej får man leta efter.

Lycka till i framtiden Stina!

Permalink Bloggsnack Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: veronika

Gillar henne oxå! Kunde gärna fått vunnit något mer pris :)

Postat av: Hanna

Snygg blogg!!

Och jag håller med om Stina. Jag tycker även Bella ändrat sig och jag vet inte om hon mår bättre för det...

Tur att man inte är så känd bloggare, eller känd överhuvudtaget kanske, för mig del!! :D

Postat av: Karin

hehe thanks:)

Postat av: Mia

älskar stina-lee hon är en förebild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback