För att slippa tänka själv

Blondinbella önskar sig underkläder och annat puttifnuttigt av Nils i födelsedagspresent.

Är det bara jag som föredrar att köpa just såna grejer själv? Det är ju inte alltid lätt att hitta en BH som både är fin och skön direkt och det värsta som finns är ju att ha på sig/använda något, bara för att man har fått det. Tycker jag då. Men jag är väl inte direkt flickflickig av mig på det viset kanske.

Men visst, smycken kan ju vara trevligt att få någon gång i bland, men jag föredrar presenter med lite mer tanke och engagemang bakom. Något som verkligen är personligt och riktat bara till mig.

Tycker blommor, choklad, underkläder och smycken mest känns som en ursäkt för att slippa använda fantasin.

Vad tycker ni?


Bild från Blondinbellas blogg

Permalink Bloggsnack Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tvillingmamman

men hon kanske tar hans kreditkort och köper för hans pengar till sig själv, haha :P

Postat av: Janne

Vad är lycka?

Postat av: Melinda

Håller med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback