Las Vegas möter Idol

Ja, på fredag är det dags för Idolerna igen. Förra veckan var temat rock, men nu är det tvära kast för på fredag är det Las Vegas-tema som gäller! Här är låtarna som Idolerna valt: 

♦ Tove Östman Styrke
”Mack the knife”
♦ Calle Kristiansson
”It's not unusual”
♦ Reza Ningtyas Lindh
”New York, New York”
♦ Eddie Razaz
”Can't take my eyes off you”
♦ Erika Selin
”Sway”
♦ Erik Grönwall
”You don't have to say you love me”
♦ Mariette Hansson
”You to me are everything”
♦ Rabih Jaber
”That's amore”

VAD TYCKER NI OM LÅTVALEN? 

Permalink Kändissnack Kommentarer (98) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Danielle'

sv: hihi :)

Postat av: - Alexandra!

Yey för dem som kör låtar med lite drag i, men ganska tråkigt att vissa kör ballader som t.ex Can't take my eyes of you. :P



Sway gillar jag, Mack the knife och New York, New York (fast med Frank Sinatra då).



sv: De är supergoda! Smakar som Snickers. :D

Postat av: Anonym

jaa alltså på vintern går jag aldrig ut utan mössa, fryser då brr å så är det ju snyggt också:)



ja HUNDRA ggr bättre... dudå?:)

Postat av: Nea.

Ja hihi :D

Postat av: sCyth

that's amore :D

kan bli kul! nu fick jag den låten på hjärnan! hahaha! :)



sv:låter skönt! you go girl ;D

Postat av: THERÉSE

sv: haha, man kan inte låta bli att titta ^^

Postat av: anna

riktigt tråkigt tema tycker jag och låtarna känns väl sådär. men blir nog kul ändå :)

Postat av: Sabina

svar: jovars, det har varit en helt okej dag :) hur har du själv haft det? :)

las vegas tema... hah, hoppas juryn sitter och gejmar under tiden ;)

/S

Postat av: THERÉSE

sv: hej igen, haha ^^

jo, absolut! men himla häftig (men elak) idé.. giftring... haha, väldigt 1700-tal ^^

Postat av: josefin

sv: haha. ja klippte egentligen bara upp det och lugg.. men ja kände mig ändå inte tillräkligt bekväm att ta en bild och lägga upp än. de får komma när ja tvättat och stylat de själv.. =)

Postat av: J.CARLSSON - FOTO -

sv: Tack! Jag är nöjd jag med :O)

Postat av: Linn

kommer säkert bli bra :)

Postat av: Josefine

Det ska bli spännande att se :)

Postat av: emma

Älskar att sova, mest på hösten, då orkar man inte med det dåliga vädret.. men när solen tittar fram vill man helst vara vaken:D

Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: ja det var ruskigt gott faktiskt :)



vad gör du då?

Postat av: YSB

det är inte gammalt :P mohah :D

Postat av: A.C

hej:D



tack så mkt:) hehe..^^ allt väl?:D

Postat av: A.C

hej:D



tack så mkt:) hehe..^^ allt väl?:D

Postat av: madelen

tack jag hoppas det :):)

har ingen tvså det blir inget idol :/

Postat av: Jenny

svar: om det är :D!

Postat av: Sussi

Det där ska bli spännande att se, om jag kommer ihåg att se det... :P



Ja klart man ska vilja vara sig själv, men man utvecklas ju och jag vill utvecklas åt hennes håll.. :P

Postat av: eм!

sv:

Ja eller hur ;D

Postat av: Malin

sv; Taacj, jo jag vart nöjd :)



Min favorit är Erik Grönvall

Postat av: mickis

sv : jag med ! synd att george dog bara !

Postat av: amy

SVAR: jaa, vintern suger!! så klart man vill ha sommar!

Postat av: MESTELSA

hejhej! allting bra?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Jajjemen =)

Postat av: Piinky♥

ja de är jätte härligt =)



Kram

Postat av: johanna

Okej :) Jag också ;)

Postat av: Alexandra

sv: Åh, vad trivsamt ^^ Jag tackar så hjärtligtför den fina komplimangen!

Postat av: L i n n e a s b l o g g

Såpass, eddie är bäst vad han än sjunger :)



Sv: jaa :)

Postat av: V E N D E L A

söt blogg ! :)

Postat av: miikii

sv:ja det har det

Postat av: Frida Stigevik

sv: jaa, det känns bra! :D

Postat av: Natalie

sv: tack så mkt!<3

Postat av: Dime

Jätte fin blogg!<3



Jag tycker att SWAY va jätte bra (Y)

Postat av: Bella

det är sjukt intressant + att det gick två avsnitt idag ! ^^

Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Jajjemen!

Postat av: Anonym

Sjukt gott!

Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh jag längtar tills fredag :)



Sv: Ja det är riktigt mumsig :)

Ha en fin kväll!

Postat av: Bea

Oj, det låter som att det kommer bli rätt spännande att se Idol på fredag alltså! :) Men det var inte många låtar man kände igen sådär bara genom att se titeln, får se om det klarnar när de drar igång för annars kanske det kan bli lite trist? :P

Postat av: K A T Y M A L E K

SV: ellerhur, yammii! :D

Postat av: Anonym

Ska bli spännande :)

Postat av: jennifer gräll

sv: hehe jag älskar stora t-shirtar :)

Postat av: Ellie

sv: tack :)

Postat av: j

hejsan.

allt bra ?

kram!:)

Postat av: FABU

SVAR:

Ja, verkligen :)

Postat av: Louise

SV: Ja, dom är ganska goda, inte så mycket smak, men perfekt om man är törstig men endå sugen på dricka!

Postat av: carolina

gud vilken mysig musik!! ska lätt titta om jag hinner =) åh. önskar att jag hade något sinatra album hemma, haha ;)

Postat av: Tina

sv: den var verkligen jätte bra! :)

Postat av: Ella

Hej! Fin blogg! Vad sägs om att följa varandra på Bloglovin? :) Följ mej så följer jag dej! :)

Postat av: Malin

sv: eller hur!! tåg är alltid sena när jag ska någonstans.. alltså har tider att passa.

Postat av: Jessica

åååh men hur jävla lovely är inte du då??? TACK SOM FAN!

Postat av: Jennifer ღ

sv:

jaha :)

det är så skönt när dom klipper håret :D

Postat av: malin

ja visst är dom :)

åh rolgit tema, men känner typ inte igen någon av låtarna.

Postat av: Anonym

:D jag med. Dom är riktigt snygga faktist!

Postat av: plina

Han är riktigt bra :)

Postat av: Mikaela Urbom

ska bli spännande att se!

Postat av: Jennie

Thanks!



Vissa låtval kunde vart bättre annars helt ok :)

Postat av: sarah sötnos :] ♥

söt blogg.

Postat av: plina

Jodå dt är bara fint :) Hur är det själv?

Postat av: Jennie

Hejar nog inte på någon speciell, men tycker Erik, Erika, och Reeza är bäst. Sj?

Postat av: Anonym

jag gillar sway själv då?

Postat av: Evelina

Snygg desing! Jag gillar ditt inlägg med intervjun med Christian om skönhetsideal

Postat av: Anonym

yeah, man måste ju se ut som vad man utger sig för att vara.. höhöhö! synd att jag inte kan säga de samma om dina ögon.. men jag slår vad om att dom är bruna. kanske??

Postat av: Frida Stigevik

sv: tack där! ^^

Postat av: plina

varför gick du upp så tidigt :O ? jag vet, jag tycker dom är skitsnygga :d

Postat av: HANNAH

Händer på halloween då?

Postat av: Frida Stigevik

sv: yesss, typ nu! :) gonatt, sov sött!

Postat av: Tobias

Tråkigt tema måste jag säga!

Postat av: michelle

ja visst är det hihi:D

Postat av: HANNAH

Gud vad roligt :D jag skall på halloween fest tror jag.. är bjuden men är också bjuden på 19års fest.. vet inte vad jag ska göra, halloween är lika stort för mig som midsommar är liksom.. vf sätta födelsedags fest på halloween utan halloweentema :/

Postat av: Tobias

Jag gillar när juryn väljer låtar :D

Postat av: isabella

har du spotify? skicka lista isf :>

Postat av: Anonym

Tack =). Du har jätte fin blogg.Natti natt

Postat av: Jennifer ღ

sv:

haha ah :D

kan somna då :O

Postat av: Tobias

Det blir nog längre fram när det återstår 3-4 stycken :)

Postat av: michelle

ja, det lät riktigt gott:D

Postat av: plina

haha snacka om att göra bort sig x) Jag tänkte inte så långt. men okej :P då hänger jag med :)

Postat av: emma

sv: ja visst är den :)

Postat av: VIc

Söt blogg!



allt bra med dig? :)

Postat av: alicia

tack så mycket, jag vet i love it :D

Postat av: Emmelie

SV: tack så mkt :) den e cool tkr jag:P

Postat av: Tobias

Sov så gott :)

Postat av: Linnea

bonde var helt okej:)

Postat av: fatima

hihi jag också :))

Postat av: michelle

haha jo man blir ju de:p

Postat av: olivia

sv: Hihi japp! ;)

Postat av: anna

haha tack :)

Postat av: Egoinas mamma

Fredag kväll har blivit mysa-och-se-Idol-kväll, helt klart. :D

Postat av: Lina

Sv: Japp han heter Trazzel =)

Postat av: Malin

sv: tack tack :D

Postat av: Mia

oj, jag ser fram emot att se new york, new york! (:

Postat av: tvillingmamman

jag hejar på erik, hoppas han tar hem det hela :D



Postat av: Anonym

läs min blogg ?

Postat av: Aurora Studios

Jag har jättesvårt att se hur bumbibjörnen Rabhi skall klara av Thats Amore. :D Men vem vet, kanske överraskar. Jag tror stenhårt på Reza i alla fall, hon är grym!

Postat av: Caroline

Tycker de flesta låtarna är tråkiga. Idolerna får det svårt imorgon att leverera... Det blir nog mestadels sömnmedel...

Postat av: L

Säämst tema.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback