Rocktema i kvällens Idol!





I kväll är det dags igen! Idol fortsätter med de 9 kvarvarande deltagarna.
Än så länge har bara tjejer åkt ut. Ska det bli så även i kväll?


Det är ROCK som gäller denna afton - mitt absoluta favorittema!
Här är låtarna som idolerna valt att sjunga:

♦ Erik Grönwall – ”Why can't this be love” - Van Halen

♦ Eddie Razaz – ”Beautiful day” - U2

♦ Erika Selin – ”Here without you” - 3 Doors Down

♦ Mariette Hansson – ”Just a girl” - No Doubt

♦ Rabih Jaber – ”Driving one of your cars” - Lisa Miskovsky

♦ Tove Östman Styrke – ”Living in America” - The Sounds

♦ Nicklas Hocker – ”Black hole sun” - Soundgarden

♦ Reza Ningtyas Lindh – ”Don't stop me now” - Queen

♦ Calle Kristiansson – ”Are you gonna go my way” - Lenny Kravitz


VEM ÄR DIN FAVORIT?
VEM TROR DU ÅKER UT?

Permalink Kändissnack Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

hehe ja jag "fuskade" ju och förde över pengar så lyxig dag innan lön haha



hoppas du får en fin fredag:)

Postat av: Ellinor

Jag gillar Erik och Tove bäst.

Men gillar även Eddie och Nicklas!

Postat av: Frida Stigevik

sv: tack så mkt! :)



min favorit är Tove!

Postat av: simone

Sv: Jaa, kan tänka mig de var förband, inte sådär jättestora de :P

Postat av: Anonym

skulle SÅ gärna ha sovit jag med men kände ändå ett slags hopp för det blir helg och har inte tid att röra på mig annars:) underbart!!

Postat av: Georg Hendrix

Toblerone är absolut bäst i kylen.. men att ha en 3 meters där tror jag varken mamma, pappa, syskon eller sambo uppskattar :P



Roligaste valet inför Idol är tveklöst "Van Halen - Why Can't This Be Love?" .. det är ingen låt som är särskilt igenkänd bland svenskar idag och de flesta övriga låtarna är alldeles för självklara val. Särskilt U2 och 3 Doors Down.. Dock tror jag Tove kommer bli bäst.. hon har den låten som passar henne bäst eller möjligtvis Calle.

Postat av: Milla

Erik lever i denna kategori, det kommer gå jätte bra för honom! :)



Mariettes "Just a girl" är verkligen ingen favorit för mig. Men man vet aldrig!

Postat av: Anja

Svar:

Tack så mycket, vad glad jag blir!

Postat av: The T<3

Synd att jag missar dedär ikväll :/ ska bort och vara med några kompisar :/ :P Menmen... det går ju att se på någon sida va? typ tv4.se tror jag! aa:D



Jag hejjar på Erika, Reza och Eddie :D

Hoppas på att ändra Rabih, Niklas eller Tove åker ut !!! :)



dudå?

KRAM!

Postat av: Moa

Postat av: Moa

Yesss! Det är mitt favorittema också. Nu blev jag glad. :)

Jag tror att Rabih åker ut. Jag gillar inte riktigt hans röst. Annars kanske Nicklas.

(Det blev två inlagda under mig eftersom jag råkade komma åt enter innan jag hade skrivit nåt.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback