Tove satsar på ravansch

Idol-Tove fick inte så bra kritik förra veckan då hon tog sig an en allt för svår låt med Michael Jackson. Nu är hon alltså revanschsugen. På genrepet i går tog hon därför i så mycket att hon efter låten föll ihop flämtandes på scengolvet. Hon lär köra så det ryker i kväll, men förhoppningsvis står hon på benen efteråt. Tove har faktiskt blivit lite av en tittarfavorit tillsammans med Erik.

Vem är DIN idolfavorit?

Permalink Kändissnack Kommentarer (12) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: frida

jag har ingen favorit ui idol ännu :p

Postat av: MESTELSA

HEJHEJ!

vad har du för planer denna fredag? (:

min blogg handlar om ung kärlek (a)



www.mestelsa.blogg.se

www.mestelsa.blogg.se

Postat av: Anonym

Kikar in och önskar dig en trevlig helg :) Jag tycker väldigt mycket om Calle, Tove och Erik.. Har lite svårt att bestämma mig :p Kram /M

Postat av: Jennie

jag har ingen favorit :)

Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

jag hejjar på erika eftersom vi kommer från samma lilla håla :P måste ju stödja ortens talanger. hehe

Postat av: simone

SV: haaha ellerhuur, något udda är den ^^

Postat av: Hanna

Jag tycker Tove sticker ut lite, sen kommer hon från norrland - därför hejar jag på henne.

Postat av: ღ Sabine

jag har inte sett tillräckligt mkt för å ha en favorit än

Postat av: Anonym

Hihi nej .. Fin blogg:)

Postat av: Mathilda

Sv: Okej :)



Tove är bra! :D

Postat av: Sannas Fotografi

Tack, roligt att du gillar den :)

Postat av: Alice

heja Tove!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback