Twilight Love for real?

Det har ju länge ryktats om att Twilight-paret Edward och Bella, eller Robert och Kristen om vi ska vara petiga, är ett par även i verkligheten, vilket de själva har förnekat.

Just nu, under inspelningen av sista filmen i Twilightsagan, bor de i varsin svit, intill varandra med bara en dörr emellan på Sheraton Hotel i Vancouver och det spekuleras självklart om huruvida de stannar på sina rum, eller inte...

Vad tror ni? Och om de är ett par, passar de ihop även i verkligheten? 

Permalink Kändissnack Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

näe, dom ser inte ut att passa ihop tycker jag, inte i verkligheten! Jag passar bättre :] haha näe, men han är sjukt snygg och hon med så dom passar väl ihop!

Postat av: ida

hahha ;) precis.. man vill ha han själv!

Postat av: Tobias

tack :D vad kul att du gillar dom!

Postat av: Simone

De passar perfekt tycker jag :D

Postat av: Moa

Ja, nu är hon alldeles för fejk.

Postat av: Moa

Ja, eller hur? Då kan det ju inte vara nåt som borde vara förbjudet. Och det skadar ju inte heller någon.

Postat av: maya

hon hade väl en kille som hon va ihop med? Om dem inte är tillsammans längre så tror jag faktiskt att dem är ihop, man ser ju det på dem!

Postat av: madelen

Ja eller hur!

De hade passat fint ihop i verkligheten också for sure!

Postat av: Cassandra

tror dom skulle passa jätta bra i hop i verkligehten, gud vad jag längtar till new moon, tyckte det var den bästa boken =)



Härlig blogg, btw. :)

Postat av: Krissan

de e söta tesammans! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback