Våga satsa på Bingo?

Jag tycker att Katrin Zytomierska är modig. Inte för att hon alltid säger vad hon tycker och tänker, utan för att hon är tillsammans med Bingo Rimér. Jag tycker att han är läskig och hans utseende ger mig kalla kårar. Fråga mig inte varför, men Bingo's face har förföljt mig i återkommande mardrömmar i ett par år nu. Skulle antagligen springa och gömma mig om jag såg honom på stan.

 Katrin, du är värd en tapperhetsmedalj!

Permalink Kändissnack Kommentarer (41) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

mm för att jag har eget domän:(

Postat av: Yvonne

Katrin är cool

Postat av: Angelica

Haha skönt inlägg! =)

Postat av: Erika

Jag tycker oxå han är läskig. Inte snygg någonstans.

Postat av: Tobias

Han Bingo ser läskig ut :P haha

Postat av: nina

hahahaha! han ser ut som en blottare/pedofil haha

Postat av: Sara

Fast klart jag kan förstå henne, vad jag hört och uppfattat är han en helskön människa!

Postat av: elvis

Lustigt, han ser precis ut som en sliskig porrfotograf. ..

Postat av: Hanna

Jag gillar henne :D .

Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

han ser lite läskig ut måste jag hålla med om ;o

Postat av: maya

jag kan inte säga att hon är modig precis... han är ju värsta ragggaren! han e faktiskt läskig....

Postat av: Clara

jag tycker också det e modigt att gå ut med det förhållandet.. Jag hade aldrig kunnat vara tsm med en kille som har ett sådant rykte och jobbar med det han jobbar med osv..

Postat av: Zozzooo

Skönt skrivet. Jag måste hålla med om att han ser läskig ut.

Postat av: bea

Håller med dig att bingo är riktigt creepy, men någon medalj tycker jag dock inte hon ska ha. Jag kan inte förstå hur det kan vara frivilligt från hennes sida att vara med ett sånt slisk som han. Medaljen borde komma när hon har vaknat upp ur koman och insett vem hon verkligen är ihop med.

Postat av: beautyandcrazy

hehe läskig vet jag inte om han ser ut och va. men alla har ju olika smaker när det gäller killar/tjejer så. :) hon har helt enkelt bara fallit för honom:)

Postat av: yasmine modell och blivande mamma

haha bingo är ju snäll. nej ingen medalj till henne.

fast han ser ju rätt rolig ut .

Postat av: Josefine

Skit ska skit ha, säger jag. Kanske därför de passar så bra ihop...? ;D

Postat av: Lydia Tanga

Helt ärlig så ser han både rolig och sliskig ut hahaha , Hoppas du får en trevlig kväll :D

Postat av: Ellen

håller med dig, han är sjukt läskig.

Postat av: Hanna

Jag har haft svårt för Katrin men tycker hon växer på något sett. Hon passar i och för sig INTE så bra i TV (som Idol ect) men är en jävel på att debattera.



Ang Bingo....Han kanske är en snäll kille och man ska INTE dömma efter utseendet men det man sett av honom på TV, så känns han lite creepy.

Postat av: Anonym

Bingo ser ut som en knarkad anorektiker som dessutom är 12 år. Katrin är inte modig, hon e jäkligt korkad som ens vill synas med hon0m. Hon blir ju också ful när hon umgås med en sån vidrig pojke. Nej, till och med Alex va ju ett bättre val.

Postat av: Anja

Hahahahaha! Jag dör!?

Postat av: Hanna

haha håller med ;p

Postat av: Evelina

Håller med dej! Den killen skulle inte jag vila vakna upp bredvid direkt ... =P

Postat av: Lisa

Hon är inte dum inte. De vet nog mycket väl att de är att konstigt par i folks ögon och att det väcker uppmärksamhet. Det älskar ju hon.

Postat av: bavve amib

HAHAHAH jag håller med dig!

Postat av: Lineen - Fashion to use

haha bingo OMG nej tack. Sulle hellre va ihop med calle shulman FFS!!!!!

Postat av: Jenn

hhahaha :D kul inlägg ;)

Postat av: Amanda

Haha, själv så tål jag verkligen inte Katrin! :P

Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (Also in English)

haha vilket inlägg!

Postat av: Emilia

Är man kär, så är man kär. Jag har en erfarenhet om det att man ska inte alltid säja nej. Det är som ex. "jag vill ha en blond kille och det är vad jag gillar bäst". Det går inte till så

Postat av: Linn

Hej!

Vet inte vem som är värst faktiskt.

Han kanske är lite obehaglig... men fy fan vad jag hatar hon eftersnackstjejen.. blää...:S

Postat av: Sofia

Jag har ingenting emot Bingo, tycker han verkar ganska snäll. Och han är modig för att han är tillsammans med Katrin, som jag anser inte vara den lättaste. Dock tror jag inte det är ett förhållande som håller livet ut.

Postat av: Georg Hendrix

haha,. jag förstår att tjejer vill bli fotade av Bingo Rimér. Det ger dem publicitet. Han måste även vara ordentligt rik vid detta laget. Men jag håller med dig, han har alltid sett väldigt läskig och creepy ut. Som en klassisk tönt på extremt mycket droger, ungefär.



Katrin är en snygg/söt tjej som lyckats bra utan sådana som Bingo...så vad ser hon hos honom? Det kommer jag aldrig förstå. Har dock inget emot Bingo personligen.. han är bara en av världens konstigaste kändisar. Så långt från George Clooney och Sean Connery som man kan komma :P

Postat av: Georg Hendrix

haha,. jag förstår att tjejer vill bli fotade av Bingo Rimér. Det ger dem publicitet. Han måste även vara ordentligt rik vid detta laget. Men jag håller med dig, han har alltid sett väldigt läskig och creepy ut. Som en klassisk tönt på extremt mycket droger, ungefär.



Katrin är en snygg/söt tjej som lyckats bra utan sådana som Bingo...så vad ser hon hos honom? Det kommer jag aldrig förstå. Har dock inget emot Bingo personligen.. han är bara en av världens konstigaste kändisar. Så långt från George Clooney och Sean Connery som man kan komma :P

Postat av: Jennie

han e lite creepy ja :P

Postat av: Frida Stigevik

hahahaha xD ...bingo!

Postat av: Andréa

Ja det är modigt av henne ;P Jag tycker också att Bingo är läskig! Och äcklig, faktiskt.

Postat av: Milla

Hahahah härligt inlägg! :D

Postat av: Louise

gillar inte dem

Postat av: Anonym

och de två ska ha barn!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback