C'est moi!

Många verkar nyfikna på hur jag ser ut. Och det förstår jag! Men jag vill gärna vara lite privat. Vill inte bli igenkänd i mataffären eller annat, även om min blogg inte är stor.

När jag fick en kommentar som löd typ: "Varför visar du inte hur du ser ut? Säkert för att du är ful och tjock!" så kände jag bara SUCK. Måste alla älska att synas och stå i centrum? I don't. Jag har inte bloggen för att få bekräftelse utseendemässigt.

Men här är i alla fall jag, lite cencurerad, i olika sammanhang, olika frisyrer, but still ME.

Permalink Allmänt Kommentarer (30) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

Åh, finfin blogg!

Postat av: Caroline Bernadotte

love din header

Postat av: hannah

haha! vad löjligt att kommentera så bara för att du inte hade kort på dig.. Att du skulle vara tjock och ful bara för det? Ytliga människor det finns!!



Jag längtar oxå massor efter New moon snaaaart

Postat av: j

SV:Okej! Vad bra. Är lite sjuk :P

Postat av: Hanna

Det är bra att vara anonym!



Just nu pågår en FRÅGESTUND på min blogg! Så kom gärna in och fråga! http://h88.blogg.se



Kram Hanna

Postat av: Gossip girl

DU ÄR VÄLDIGT SÖT!

Postat av: Natalie

Vilken söt blogg =)

take care, puss!<3

Postat av: FLOOSAN livet som MAMMA

AA tills alla gått och man måste diska allt haha =)

Postat av: h

SNICKERSKAKA



3 ägg

4½ dl socker

225 g smält smör

4½ dl mjöl

3 tsk vanillinsocker

1½ tsk bakpulver

175 g jordnötter

1 kaka ljus blockchoklad



Vispa ägg och socker poröst. Blanda mjöl, vanillinsocker, bakpulver och rör försiktigt ner det i äggsmeten och häll ner det smälta smöret. Häll i en långpanna och sprid ut jordnötterna jämt över.

Grädda i 200 grader i mitten av ugnen i 15 minuter. Smält chokladen och bred den över den färdiga kakan.



Baka och njut (: .

Postat av: Pace.

Nu låter jag jättetjejig när jag säger det, men det är väldigt töntigt att folk att säga sådär. "Uäh visa ansiktet då!!". Lite som när tonårsgrabbar ropar "visa pattarna". Jag har funnit någon som är likadan som mig! Trodde nästan att det bara var jag som censurerade mitt ansikte, eller tekniskt sätt vi eftersom vi är 4a som bloggar.



/Pacemakers.blogg.se

Postat av: simone

Men vadfan? Ska man behöva visa sig för att INTE vara tjock? Vad var det för jävla sågspån?

Postat av: sara <3

hej! va kul att du kommenterade min blogg! du har ju också en fin blogg! men vad ska du göra i veckan?



LOVE!!!

Postat av: ally

Kunde inte sagt det bättre själv;-)

Allvarligt talat finns det tillräckligt med ego bloggar med me me me me me(bild collage)....som saknar substans. Är helt ny i blogg universum..men du är absolut intressant att följa närmare- You Go girl;-)

Postat av: Sofie

hehe okej :)

Postat av: Anonym

fin blogg :)!

Postat av: Michelle

Sv: Well, thank u :>

Postat av: Linnea

Sv; det håller jag med om, men här blir det oftast slask av snön väldigt fort :( :D

Postat av: Anonym

SV: jadå, förutom att jag har lite ont i huvudet och så. du då:)?

Postat av: Sara

svar Jaaa! Kan knappt vänta! Tiden går så himla fort. Det känns som att det inte var länge sedan Twilight hade premiär, och det var för precis ett år sedan snart! Sjukt, haha!

Postat av: carolin

sv:

åh, tacktack! :)

din blogg är jättefin, läser den varje dag! :)

Postat av: LuxuryPink

sv; jag tvättar och byter entrémattor =/ inte så fabolous med andra ord!! du då? =)

Postat av: matilda

härlig bild från stranden! :D

Postat av: Nicklas

Alltså vilken omogen kommentar!

Postat av: Sofia

SV: Jaa vad vore livet utan choklad, shopping eller vännerna. Inget liv alls skulle jag säga. :)

Postat av: olatidman

helt rätt, man ska stå på sig, vill man inte slänga upp en massa ego bilder, så ska man inte göra det:)

Postat av: NICOLE IVARSSON

Folk har svårt att förstå hur andra kan välja att inte bli en "offentlig" person på så sätt att alla vet vem dem är.

Postat av: nicole

Hello :)

allt bra med dig?



var gärna med i min veckans blogg tävling

love/nicole

Postat av: ida

Så vadå bara för att du inte ville visa bild så måste du vara tjock och ful... haha lite kul att de finns så trög tänka människor . hahaha

Postat av: Sofie

Tråkigt med så nyfikna människor. Tycker det är väldigt bra gjort av dig att inte vara som alla andra och lägga ut tio bilder på dig själv varje dag :) Fin blogg du hade!

Postat av: Nicklas

Men vad spelar det för roll om du censurera dina bilder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback