Svaren!

HÄR KOMMER SVAREN PÅ ERA FRÅGOR:

♦ Vad fick dig att börja blogga??
Jag var nyfiken och ville testa helt enkelt. Älskar att skriva/skapa och att få respons av människor för det.

♦ Vilken är din favoritaffär (kläder)?
Jag gillar Monki, H&M, Zara, Topshop, Vila... Handlar lite överallt.

♦ Vilka bloggar läser du dagligen? :)
Många, men det skiftar från från dag till dag. Egoina, Karin Olofsson och FattyBom följer jag. Sedan kikar man ju in på de STORA bloggarna också, men där läser jag kanske inte lika mycket, utan skummar mest igenom.

♦ Gillar du Twilight? Isåfall ska du gå på New moon?
Jag älskar Twilight! Har läst alla böcker och ser fram emot New Moon nu om några veckor! :)

♦ Hur gammal är du? och var kommer du ifrån?
Vad var du utklädd till igår?
Skulle du vilja ha Edward Cullen/Patty på dina panties? Vad tycker du annars om Edward Cullen?
Att blogga för evigt eller att aldrig blogga igen, vad skulle du välja? och varför.
Jag är 23 och kommer från Skåne.
I Halloween klädde jag tyvärr inte ut mig, men jag klädde upp mig! ;)
Haha, ja som en kul grej kanske, men vet inte hur min sambo hade reagerat på det? :P Edward tycker jag är riktigt snygg förstås...och mystisk.
Att blogga förevigt tror jag. Fast det beror på hur du menar? Skulle ju inte ägna hela mitt liv åt det, men ett inlägg per dag resten av livet, undantagsvis från om jag skulle bli allvarligt sjuk, skulle jag nog lätt klara av. Många kul minnen kommer ju på prent då!

♦ Vilka bloggar brukar du läsa?
Vad tycker du om Kenzas, blondinbellas och kissies bloggar?
Läs ovan.
Kenza är snygg, men bloggen tilltalar inte mig direkt. Kollar mest bilderna. Blondinbella känns lite präktig och tråkig, men man håller ändå lite koll på henne. Kissie står för allt som jag ogillar och just därför kan jag inte hålla mig därifrån helt och hållet, utan kikar in då och då.


♦ hej! vad lyssnar du på för musik? har du nån pojkvän?
Jag är allätare, men hiphop och trance är inte min kopp te. Älskar rock!

♦ Vad jobbar eller pluggar du?
Jag jobbar som administratör.

♦ Om du fick vara ett djur vilket skulle du vara då?
En innekatt, bara sova, äta och bli kelad med hela dagarna. ;)

♦ Har du någon favoritskådespelare-spelerska? =)
Vilken snabbmat föredrar du? Typ mcdonalds eller pizza?
Jag älskar Johnny Depp!
Äter all skräpmat, men varierar så gott det går! ;)

♦ Vad är du beroende av som du bara måste ha varje dag? Röker eller snusar du?
Skulle väl vara kärlek och chaite då. ;)
Nej, jag är rök- och snusfri tack och lov!


♦ vad dricker du helst i alkoholväg? :)
Öl och vin. Dock inte blandat!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna*

sv: Ja, jag saknar också sommaren...:(

Postat av: Simone

Hej finaste! Vad gör du? Själv ligger jag som en hottie och degar i soffan ^^

Postat av: Anonym

farligt goda fan!

Postat av: Moa

Bra inlägg! Det var kul att få lära känna dig lite bättre. : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback