What's your favorite?

Jag har nu efter två veckors bloggande, känt mig fram och kommit på att jag vill göra bloggen lite mer allsidig och personlig. Inte för personlig dock. Jag vill fortfarande vara privat. Men alltså - inte bara kjändisskvaller och "sånt", utan lite mer spridning kommer det att bli framöver. Hoppas Ni uppskattar det.

Jag har precis mumsat pepparkakor och druckit chaite med min sambo. Det är något speciellt med pepparkakor och lussekatter, eftersom man (iaf jag) bara äter det kring jul. Min favorit är saffransgifflarna från Pågen med mandelmassa i. Mums!

Vilken är din favorit om du måste välja? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (23) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Agnes

Lussebulle! Men utan russin ;)

Postat av: evi

nybakad lussebulle, alla ganger! Sarskilt med varm choklad, som man doppar i .. mums!

Postat av: S'

Lussebulle, yummie!! :)

Postat av: Hanna

Sv: man kan aldrig få för mycket choklad!!:D



LUSSEBULLAR alla gånger!

Postat av: Carro

joda, det var jättetrevligt din lilla hemlis där! För du är väl vem jag tror det är..? hihi ;) Kram CARRO :P

Postat av: amila

Lussebullar...mums.

Postat av: Elina

Hihi ja, det är ju så enkelt också :P

Postat av: Bloggystyle

LUSSEBULLE!



Läs vår blogg! Den är ny och rolig. Du kommer inte kunna slita dig...

www.bloggystyle.blogg.se

www.bloggystyle.blogg.se

www.bloggystyle.blogg.se

www.bloggystyle.blogg.se

Postat av: matilda

Va? d;

Postat av: sara

åh jag vill ha jul nu, iaf december då man kan dricka glögg och mumsa på pepparkakor och lussebullar ;)

Postat av: Carro

ja, för visst känner vi varandra........lite iaf

Postat av: Ilhana

Nä som tur är, hade gett en del av pengarna till min man som tur är.



Lussebullar så klart! =) tycker att pepparkakor är äckliga :P

Postat av: mli pervelie.blogg.se

Lätt pepparkakan. Har aldrig varit speciellt förtjust i lussbullar :/

Postat av: Lotta

Lussekatter helt klart! :)

Postat av: ellen

lussekatter tror jag men pepparkakor är ju oxå gott^^

Postat av: malin

Håller helt klart med dig om saffransgifflarna!

Postat av: malin

Håller helt klart med dig om saffransgifflarna!

Postat av: ♥SMEX♥ [smex.full.nu]

lusse:D!

Postat av: Carro

haha nä jag bara undrar hur du hittade min lilla blogg om du int känner mig.....???

Postat av: Renée

Går inte att avgöra! Hehe det blir lika!

Postat av: Caroline

Här där jag bor finns det saffranssemlor på Ica :/ :D

Postat av: Marre

Pepparkakor!

Postat av: - Alexandra!

Jag är inte alls förtjust i pepparkakor så jag tar oftast som mest en om det bjuds. Lussebullar däremot, det kan jag inte motstå. Nybakta och varma, utan russin - nam nam!



För att ändå halvt hålla sig kvar på pepparkakefronten, jag gillar faktiskt Marabou Vinter som har pepparkakskryddor i. Men där får man även choklad blandat med det, och choklad är jag såld på. :P



Saffransgifflarna har jag inte testat. Jag är rädd att mandelmassan ska smaka mandelmassa, för jag gillar inte det. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback