Drastiska hårfärgsbyten

Ja, förvåningen över Blondinbellas återförenande med det blonda håret är inte direkt stor. Heter man Blondinbella så blir det ju väldigt märkligt om man inte är just blond. Känns som att de flesta blondiner som färgar håret mörkt, bara gör det för en kort period. Och lika bra är väl det? Jag tror att alla människor passar bäst i sin egen originalhårfärg +/- någon nyans.

Mel B har nyligen gjort tvärtom mot Blondinbella, alltså gått från mörkhårig till blond. Resultatet? Nja, inte vidare lyckat va? Tur att det är en peruk.


Bildkälla: http://www.posh24.se/mel_b/mel_bs_underliga_blonda_peruk

Permalink Bloggsnack Kommentarer (15) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: fredrik frisören

hjälp ja!

Postat av: M I C H A S - BLOGGEN OM ALLT MÖJLIGT

SV : Nej, jag skulle heller inte vilja vara hennes barn ;(

Vad gör du just nu då :D

Postat av: sara s

HAHA hon såg inte riktigt klok ut i ljust hår!!

Du har en fin och rolig blogg!



Tack så mkt! =)

Postat av: Ylva

Jag tycker faktist att Blondinbella faste bättre i sin höra hårfärgen än den hon har nu. Det syns att hennes hår börjar bli slitet, och nuvarande nyansen är inte alls snygg.. I så fall borde hon ha behålls sitt blonda svall redan från början.

Postat av: SweetVera

Håller med sara s :)

Postat av: angeliqa

Ja tyckte Bella blev väldigt fin i det blonda :)

Men hon passar som brunett också, hon kanske behövde det, för att upplevas mer vuxen en period...



(: Men mel B.. njaa.. ;P

Postat av: Emma

jag färgade håret brunt för mnågra årsedan men jag saknade mitt blondajag efter några månader. Det är nog därför som bb har färgat tillbaka håret, men tyvärr så tycker jag att det är tråkigt att bb har färgat tillbaka....

Postat av: Anonym

nee ja måste hålle me dig;)

Postat av: c

Fin blogg du har♥

Postat av: tove

Ganska uppenbart att Mel B har peruk där.

Postat av: Sofie

SV: Min dag har vart bra tack. Ja visst är det så att de flesta passar bäst i sin naturliga hårfärg! Det handlar nog mycket om hudton.



Shit du är top 3 på mest aktiva bloggare! :D

Hur många timmar blir det om dagen egentligen?

Jag tycker du förtjänar att ligga på top 10 mest besökta bloggar på blogg.se

Postat av: Lindah Marie

Jag är blond men har alltid färgat håret mörkt, och haft det hela tiden. Men nu tänkte jag att jag skulle blondera mig.

Kolla gärna min blogg:



www.lindahmarie.blogg.se

Postat av: Queen

nej verkligen inte lyckat där!

Postat av: stella

Håller med! man passar bäst i sin egen hårfärg.

Har varit inne på din blogg typ 10 gånger idag!!

besök gärna min blogg// många kramiizar

Postat av: Karolin

Jag var mycket blond när jag var yngre, nu är jag mer sandré (läs råttfärgad), och det är något särskilt med att ha varit blond, man vill liksom tillbaka till det, vill inte inse att man är en grå mus numera. Men jag försöker att hålla mig borta från allt vad färgning heter, för stunden i varje fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback