Dum fråga Katrin

Katrin Zytomierska undrar om det är så himla spännande att hon är gravid, eftersom hennes besöksstatistik skjuter i höjden. Men hur konstigt är det Katrin? Om en "barnhatare" själv ska ha barn och gör uttalanden som att hon kommer vara föräldern som slå sitt barn och att i fall hon inte själv tycker det är kul så kan hennes omgivning ta hand om ungen - då är det väl inte konstigt att folk fascineras, upprörs och vill följa denna soppa?

Permalink Kändissnack Kommentarer (161) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

ja eller hur :/

Postat av: S E V D A

sv: tack:)

Postat av: Bloggerskan Johanna

Ojdå det visste jag inte, håller fullständigt med dig! :o



Sv: Hahah ellerhur! Älskar videon :D

Postat av: Anonym

oh yes, ska ringa strax nu och försöka byta:)

Postat av: Marie

Hihi jo var tänkt nu i somras egentligen men då kom ju finanskrisen ikapp istället så vi valde att skjuta upp det ett år:)

Postat av: SARA

sv: åh vad kul att höra! Nu har mitt hår blivit längre sedan bilden togs men jag gillade frisyren då :) Sen är den lite svår att sköta men det är fråga om vad man tar sig tid till och inte ;) funderar du på ngt liknande? kram

Postat av: paulina

sv: tack så mycket :D

Postat av: sandra

tack så mkt :D

Postat av: Ida

Jag läste att hon hatade barn. Varför skaffa ett då? ;o

Postat av: jenny

hon är pinsam

Postat av: emelie

men gud. jag hatar henne haha

Postat av: iDdLA

hon är ruggigt tragisk..

Postat av: Tilda

hahhaha! sjuk bild

Postat av: Frida

Stackars hennes barn.

Postat av: Louise

Folk över huvudtaget börjar flippa ut....

Postat av: ~ M I C H A E L A

stackars unge säger jag bara.. fyfan

Postat av: Smse

Brukar du önska dig något i födelsedagspresent eller så? Besvara gärna den frågan via mitt senaste inlägg om födelsedagspresenter..? Skulle vara kul!



Mvh Smse

Postat av: jos

ja, eller hur. Kunde inte säga det bättre själv.

Postat av: Natasha

Stackars hennes barn. Men vet ju iofs. inte hon kanske förändras och blir en bra mamma. haha...

Postat av: Kia

Meh :O :(

Postat av: Vixxie

Omg är hon verkligen gravid?! Låter helt sjukt...

Postat av: ida

tycker det är så himla roligt! :D

tror hon komemr vara en superbra mamma, sådär lagomt överbeskyddande men ha förståelse för barnet när det kommer upp i tonåren :)

Postat av: Sandra

Men skärp er, som hon själv sa så skulle väl inte ett äkta barnmisshandlande förälder gå ut i media och säga det? Hon är känd för att provocera och gör det därför, men tror man att hon på riktigt menar det hon säger och inte att hon skämtar så är man bara puckad. (Neeej för man fååår faktiskt inte skämta om vad som helst)

Postat av: Sandra

*En äkta barnmisshandlande förälder, menade jag förstås.

Postat av: rebecca

det är min storasysters kompis, dem firade sin 30 års fest ihop så håll käften!

jag har både träffat katrin och bingo och båda är jätte trevliga!

Postat av: Agna

hahaha, stackars unge säger jag bara. Vem vill ha en mamma som hatar barn?



Men men, jag tror hon ändrar sig när hon väl tryckt ut barnet :)

Vem kan motstå en söt liten prick? :D

Postat av: Sofia

OJ! DET hade jag verkligen missat!:S Ska hon verkligen ha barn? just nu kör jag frågestund om mat och bak! Passa på att fråga om det är något du vill att jag ska baka, laga eller beskriva hur man använder eller gör! Inga frågor är dumma frågor!

Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

Heej!:D

Ska vi följa varandra via bloglovin?

Kraam

Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Nej snälla.. Låt det inte vara sant. Sverige behöver inte fler ointelligenta apfolk :(

Postat av: Elin

Fast samtidigt får vi ju inte glömma att det är just Katrin vi pratar om, och man kanske inte borde ta henne på orden. Vad det gäller agandet, eller? Dessutom är hon väl mest känd för sin rappa käft? Så jag har inte tagit henne på allvar en sekund, jag tror att dom blir utmärkta föräldrar!

Postat av: Pace.

Hahaha, det är lite "dödstraff på självmordsförsök" över det hela.



/Pacemaker.

Postat av: Angel in Deutschland

haha vilken hemsk bild du hittat på henne :P

Postat av: sessan

Det visste jag faktiskt inte.. Tragiskt är det. Även fast det hon skriver kanske ska tas med "en nypa salt" så är det ändå tragiskt och lite små pinsammt på samma gång. Stackars barn...

Postat av: Patricia

Hon provocerar ju fram reaktioner och låtsas undra varför statistiken ökar? Pinsamt. Hursom.. Ska bli spännande att följa hennes personlighetsförändring när barnet väl är fött. Hon lär ju knappast stå för dessa "påståenden" då.. (kan man ju hoppas iaf).



/Patricia, 23 år och morsa till Vilda 7 månader.

Postat av: ALICIA

tycker mer att folk är rätt dumma som går på precis allt :) hennes blogg hade ju ingen tyckt varit kul att läsa om hon inte provocerade, då hade den ju varit som vilken som helst, så man ska nog inte ta det så seriöst ;)

Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Men hon kanske ändrat sig nu?

Postat av: Josefine

Man ska ta hennes ord med en nypa salt, hon överdriver och hon har ironi i vart annat ord . Det förstår nog dom flesta som tänker till lite när dom läser hennes blogg. :)

Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej då äre verkligen inte konstigt

Postat av: elin

visste inte ens att hon var tillsammans med Bingo :o! haha

Postat av: O L I V I A

hahha exakt !

Postat av: Caroline

Hon och Bingo var väl inte direkt de man trodde skulle skaffa knodd, haha :) Det känns inte riktigt som att de är sådana som vill ha barn och det känns inte som att det "passar" dem riktigt... Fast Bingo har ju redan en dotter sedan tidigare, Nova :)

Postat av: Caroline

Hon och Bingo var väl inte direkt de man trodde skulle skaffa knodd, haha :) Det känns inte riktigt som att de är sådana som vill ha barn och det känns inte som att det "passar" dem riktigt... Fast Bingo har ju redan en dotter sedan tidigare, Nova :)

Postat av: Lilly

Då skaffar man ju inte barn om man bara ska hata dom ändå. -.- Världen har väl tillräckligt med hat?

Shit så är det hon också. :o Kände inte igen henne på bilden för där liknar hon en häxa. xD Hahahaha!

Postat av: Sissi

oj, jag har helt missat denna nyhet!



kram ♥

Postat av: Hanna

Känns lite långsökt att en "barnhatare" blir gravid men hon blir säkert en bra mamma.

Postat av: Anonym

tack.. allt bra?

Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

låt henne hålla på

Postat av: Jessica

Du har faktiskt rätt. Även fast det är sarkasm ifrån hennes sida - även provocation - så tycker jag att det är helt fel. Kan ju även tänka mig hur hennes barn kommer känna sig när denne i framtiden läser om sin tid i magen. Trots att Katrin bara skämtar - så är det väl ändå roligare att läsa "jag väntar på dig så otroligt mycket gumman" eller liknande? Eller har jag helt fel?

Postat av: Mellblomman

Katrin ska bli mamma??? hehe inte mycket värme barnet kommer få ^^

Postat av: Tess

Håller med dig, man kan ju förstå att folk vill följa det :P

Postat av: Jennie

Hm konstiga uttalanden, man får väl hoppas hon mognar under graviditeten.

Postat av: M0a

vilket övernaturligt leende hon hade där.. Största jag någonsin sett, haha!

Postat av: arjana.

Hur fan kan man hata barn ;ss

Hon sa till och med att hon ska

slå dom!

Postat av: emelie

kul att hon är gravid då:P

Postat av: *** Louise Caroline ***

Men fy vad tragiskt! Stackars unge! :(

Postat av: Louise

Ja, det var en ganska dum fråga!

Men samtidigt, mammabloggare är ju något som verkligen går hem hos folk, så det är väl en bidragande faktor. :)



Puss

Postat av: Natalie

Usch! Jag har sällan något emot folk jag inte träffat. Men henne tål jag bara inte, och har aldrig gjort sen första gången jag såg henne.. Hon lever på att provocera. Tycker inte alls om henne och hur illa hon beter sig mot folk.. Sen, hur man ens kan hålla på såhär om sin egen graviditet..

Postat av: moa

alltsåååååååååå, det där skrev jag om igår. ändå hamnar jag inte på framsidan :(

blogg.se är taskig!

Postat av: JVH

Stackars unge som kommer att ha Bingo Remér och Katrin Zytomierska som föräldrar. Sos borde nästan rycka in. Katrin är en vidrig människa.

Kram, Julia! :)

Postat av: elisabeth

ja verkligen olämpligt att vräka ur sig något sånt i tv dessutom.. nej jag hoppas verkligen hon inte menade det hon sa. hoppas fadern är bättre

Postat av: Ana

hon provocerar

Postat av: rebecca

katrin kommer bli en toppen mamma, hon är jätte bra med barn!

Har ni träffat henne!? Nej, det har jag.

Postat av: Katrin Zytomierska

Var det den snyggaste bilden du kunde hitta? Jag ser ju jätteful ut...Dessutom är jag inte alls gravid, bara massa mediasnack.

Postat av: Jessica Odqvist

Jag tycker Katrin är fruktansvärt omogen för sin ålder, för det första. Att ens kunna säga sådanna uttalande hon gör. För det andra, en "barn - hatare" borde inte få skaffa barn. Och att skaffa barn med Bingo av alla personer? Smart? Tjejen saknar vett! + Att slå barn eller någon är aldrig okej. Fy fan, stackars barn.

Postat av: Linda

Kika gärna in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Postat av: Louise

enligt mig är ju hon totalt sjuk i huvudet! jag menar, hallå?

nice move Katrin!

Postat av: Anonym

snygg blogg!!

Postat av: sCyth

Stackarns unge, kommer bli fettful. AHAHA. Okej, nä, moget var det. Jag säger som Kjell Eriksson.. Synd att inte barnet kan göra abort på föräldern!

Postat av: JUNITJEJ

Hon borde verkligen inte bli mamma!

Postat av: E

sv: ja Jordin är bäst :D



Hon verkar ju verkligen vara en sådan som bara SKRIKER om uppmärksamhet den där katrin.

Postat av: Therése

Oj då... ja, som sagt - inte så konstigt att detta uppmärksammas! Hoppas att hon blir en bra mamma i alla fall...

Postat av: Lineen - Fashion to use

så rätt. barnhataren kommer bli ännu mer hatad nu. Stackars unge.

Postat av: Lydia Tanga

jag tror att hon kommer vara en riktig gull mamma haha , hon verkar vara den här tjejen som alltid ska överdirva för att få uppmärksamhet.



Hoppas du får en trevlig kväll kramis :D

Postat av: Emil

Låter galet.

Postat av: Emma

Jag tycker hela den här debatten egentligen känns onödig och uppförstorad. Alla vet väl att Katrin lever för att provocera? jag tror hon kommer älska sitt barn och bli en jättebra mamma.

Postat av: Anonym

Jag håller med dig!

Postat av: emmy

Hon måste ha problem...

Postat av: Hanna

stackars barn :(

Postat av: Z A N D R A :)

så jävla synd om ungen!



sv: ja, visst var det de :)

Postat av: Lina

man kan faktiskt ändra sej :p och allt hon (folk i allmänhet) säger ska man kanske inte ta på blodigt allvar.



jag ville inte alls ha barn förut! gillade inte ens barn. nu är jag styvmamma åt en go 5åring o ser fram emot att skaffa egna :p

Postat av: elene

usch gillar inte den tjejen....och att hon är gravid tycker jag inte om heller..:)

Postat av: jenn

Jag tror att hon bara säger sånt för att få uppmärksamhet. Förut hade hon ju massor med uppmärksamhet, men det har försvunnit så hon kanske känner att hon måste göra nått så den kommer tillbaka till henne.. det är vad jag tro och hoppas faktiskt, stackars barn som ska ha henne som mamma annars

Postat av: Hanna

Nog kan hon sätta igång debatter den där kvinnan, och ibland har hon faktiskt bra argument. Fast ibland undrar man faktiskt....



Hur mycket hon än hatar andras barn, så kommer hon faktiskt att älska sitt eget, hur lite än hon vill just nu. Och hon kommer garanterat att släpa iväg barnet på middagar hon med....Suck.

Postat av: Anna

Heej!

Ikväll drog jag igång en tävling där du kan vinna ett supergulligt armband!



låter detta intressant så är du mer än välkommen att delta, om inte tackar jag för din tid och önskar en trevlig kväll!



Mvh

Anna

Postat av: Lexie

blir så irriterad på henne!

Postat av: nadja

ja det där fick jag inte att gå ihop, skaffa barn när man inte gillar barn? :s

Postat av: Frida Stigevik

scarry... stackars barn!

Postat av: Mia

vad folk tar det seriöst. en gnutta patetiskt.

Postat av: ida henriksson

hihi tack!

och nej, inte katrin. hatar människan.. hah

Postat av: Andréa

Helt sjukt att hon är gravid tycker jag, hon borde inte få ha barn :P

Postat av: Anonym

absolut ! :D



Kan du rekommendera någon bra skräckfilm/thriller/komedi ? :]



btw .. Allt bra ikväll annars ? <3 :)

Postat av: Isabella

är det verkligen sant ? =O

Postat av: Nicole

Men snälla rara, människan driver ju bara hhaha, tror du ärligt talat att hon bestämt sig för att slå sin unge elr? Om du ens läser hennes blogg så tror jag att även du inser att hon inte är en jävla "barnhatare" utan att hon bara driver om det.

Postat av: AWA

Riktigt sant.

Postat av: Simone

Kissie no 2 typ ^^

Postat av: SWEET KAYLEE

Den som har missat att katrin är en person som provocerar för att få läsare kanske ska ta och tänka till en gång till. det är just det här hon vill ska hända, att folk skaskriva om henne för att hon upprör. Ni gör precis som hon vill att ni ska. Ni följer hennes pekfinger åt precis det håll hon vill ha er..

Postat av: Line<3

Guuud!

vad läskig bild :S

Postat av: Sessa, 15, gravid, callgirl

Vem fan är hon?

Postat av: yasmine modell & blivande mamma

hon verkar inte så smart

Postat av: Ewe

Det är ju det hon vill ha, publicitet :P Det är därför hon pratar som hon gör :)

Postat av: mimmione

barnhatare eller inte någonstans hoppas man ju ändå att alla älskar sina egna barn. Hur det är att ha en egen liten kan man inte föreställa sig förrän väl knytet ligger i ens armar. Tror att detta gäller även för Katrin.....faktiskt

Postat av: Emmaaaa

Håller med. :S

Postat av: annahellman

men hon r ju föfan sjuk i hela huvet !!!

seriöst :s

Postat av: Blue Harvey

Jag tror ärligt talat att hon kommer ändra sin åsikt när hon får egna barn... förhoppningsvis =x

Postat av: Tess

Hon borde inte ha barn...verkar som att hon mest använder graviditeten som ett PR-trick för att få mer läsare genom att uppröra folk med idiotiska påståenden. Hon borde tänka sig för innan hon öppnar käften för det finns människor där ute som verkligen vill ha barn, men som inte kan bli gravida.

Postat av: Louise

Som sagt, genomsnitssvensken förstår inte skämten. Tragiskt

Postat av: Areyanna

Idiotiska uttalanden ´å enormt omoget sagt av henne, terrible, helt sjukt, hon borde vara en förebild för dom unga istället.

Postat av: \\ D<33

hon kanske va en barnhhatare;P

men det blir nog alltid annorlunda med sitt eget :D

jag tror inte hon kommer att skada sitt eget barn , kanske i början kommer hon vara lite suur för att hon inte e så galen;P i barn , men jag tror att det blir mycket bättre i längden och gemon åren :D

Postat av: Susanne

Hmmm... har ärligt talat missat både det att hon är 'barnhatare' (hennes egna ord?) och gravid... Om det är sant, ja då kan man väl inte göra annat än tycka synd om det stackars barnet. Men å andra sidan, barnet har ju en pappa oxå... och även om pappan i fråga har gjort många kontroversiella saker så har han väl ändå visat sig vara en bra pappa?



Ha en kalasbra dag!

Postat av: Clara

stackars barn..

Postat av: Amelia

eemm , hur ska det gå då ? :P

grymt fin blogg design ! :D

Postat av: S E V D A

hahahahhaah ooomg! Fanva jag stör mig på tjejen! statacks barnen asås hahaha

Postat av: Carro

Jag gillade ditt inlägg så pass att jag la ut en länk till detta inlägg i min blogg.

Postat av: Camilla

Man kan väl inte påstå att man är något fan av henne precis ^^

Postat av: Anonym

stackars barnet :O

Postat av: Alexandresen

kul för henne

Postat av: JENNY

Håller fullständigt med !

Tycker faktiskt att hon är lite knäpp

Postat av: Louise

Ojoj, hur ska detta sluta?



Postat av: Hasn

pust! trodde hon hade börjat bli tjock! :O tur hon bara var gravid då hahaha

Postat av: The Stupid Thing

Haha, trodde också hon började bli tjock!

Postat av: Jessika

Usch! Stackars unge!

Postat av: Veronika

Är något märkligt sätt av henne att få uppmärksamhet.

Hade hon inte velat ha barn så hade hon inte skaffat. Hon är beroende av uppmärksamhet och utnyttjar barnet innan det ens är fött. Sunt.

Postat av: Rozi

Åhh hon är så jävla omogen den kvinnan...

Postat av: Therese

Vi får väl hoppas att ungen kan få henne att bli lite normal..........om inte kommer hennes stackars barn bli en idiot. Läste att hon själv inte ska byta blöjor det får barnflickan göra, vi får väl se om hon kan komma till insikt vad kärlek är att det även kan vara små saker som att se sitt eget barns nerbajsade arsle :) en annan sida av kärlek. jag läser inte hennes blogg för jag vill inte uppmuntra hennes sätt att vara....

Postat av: Anonym

Inte alltid så smart

Postat av: Sofie

hon är läskig.. allt jag har att säga.

Postat av: Frida

Men hon skämtar ju, folk förstår inte hennes ironi vilket är det komiska. Herregud, hon menar ju inte allt hon säger till hundra procent!

Postat av: spammarn'n

http://www.tradera.com/Snygg-zip-troja-i-plysch-retro-vintage-lik-wct-jacka--auktion_100811876

Postat av: Emilia

Mammaklockan tickar som det heter:) Till slut vill man ändå kvinnor bli mamma oftast

Postat av: zarah, hårmodell och statist

Hoppas du får en fin kväll! :)

Postat av: Elin

Hon e sjuk i huvudet.. men ja tror att det bara är snack. Hon kommer aldrig kunna göra det mot sin egna unge

Postat av: Ellenor

Hon kommer nog faktiskt ändra inställning när hon håller i barnet, eller tillochmed innan. Det finns inget som är "viktigare" än ens eget barn, om man inte är psykiskt sjuk då.

Postat av: CAMIE

Hon är ju inte riktigt klar i huvudet asså...

Postat av: emina -konst & kreativitet-

Ja skall bli intressant hehe



Kolla gärna in min blogg, full med bilder och teckningar jag har gjort!

Postat av: nat

folk ni måste ta henne med en nypa salt, annars ska ni inte läsa hennes blogg.

Klart att hon kommer att älska sitt barn och bli en kärleksfull mamma.



katrin is the shit.

Postat av: Sandra Dermark

Har aldrig läst hennes blogg, vet knappt vem hon är. Men man får ju ta hennes uttalandet med en nypa salt.. Hade hon inte velat ha barn eller trott att hon skulle bli en bra mamma, hade hon aldrig behållt det.

Postat av: Emma

Ingen smart nog som har förstått efter alla år att Katrin driver om precis allt?

Postat av: 'A

ja, hon blir säkert en underbar mamma..

Postat av: Michan

Hennes uttalanden är verkligen inte oki!!!! Varför sätta ett barn till världen om man nu hatar dom så mkt???



Sorligt

Postat av: Malin

Aldrig gillat henne. Hon tror att hon har rätt att prata skit om allt och alla, sen när någon öppnar käften om henne, blir det ett jävla liv.



Och jag gillar henne mindre nu, om möjligt.

Man blir ju mörkrädd, jag hade mina aningar om att hon var psykiskt störd, och bilden du fått tag på sannar mina misstankar. Hjälp vilken människa...

Postat av: Ironielle

Bara ett litet tillägg. SJÄLVKLART provocerar Katrin i varje handling hon gör i princip och använder sig av alla möjliga knep, till och med sitt ofödda barn, för att få fler läsare och därmed tjäna mer pengar. Det tror jag att de flesta förstår. Men är det verkligen så kul att hon provocerar? Och finns det ingen gräns för vad det är värt?

Postat av: Lillemor

Ja vad säger man

Postat av: emelie

jag skulle nog mest säga. oh herregud.

Postat av: Sandra

Den kvinnan är ju helt slut i huvudet. Soc borde ta barnet med en gång när det föds.

Postat av: Majken

Men varför ge folk inte bara fan i att hon skall ha barn? Vad fan har folk med det att göra och ännu viktigare: Varför skulle Katrin bry sig om en massa skitungar (som inte känner henne) som sitter och har åsikter om hennes liv? Ts.

Postat av: Tobias

Du har så rätt så, man blir nyfiken :P

Postat av: Anna

det är ju som hon själv säger.. skulle hon slå sitt barn skulle hon ju inte säga det.

Jag tror hon kommer bli en grym morsa

Postat av: Ingrid

Hahaha hon är helt otroligt rampljus-kåt. Hon verkar bara vara ute efter att jävlas så att folk ska bli förbannade. Hon skiter i om det är upprörd uppmärksamhet, så länge hon får vara i rampljuset.

Postat av: MammaTessan

Håller med. Hon borde verkligen inte skaffa barn.

Tror hon fick misstankar första gången på Vakna med the voice.

Hon Berättade om nått man kunde kolla upp när man hade ägglossning men det funkade inte på henne för hon hade ingen ägglossning. Antagligen var hon gravid då. Stämmer nog in ganska bra om hon är i 3dje månaden nu.

Postat av: Anonym

Har tittat på klippet och tänkt en gång till...Har även skrivit om det!

Postat av: Maja

Vad är det som säger att hon kommer att bli en dålig mamma? Alla vet ju att Katrin brer på bara för att hon vet att folk tar allt hon säger på allvar när hon egentligen driver. Hon kommer bli grym morsa tror jag:)

Postat av: Ghosthack

Är det så konstig? Det som är mera intresant är att folk inte kan respektera andras åsikter. För även en "Barn hatare" kan väll komma på andra prioriteringa i livet? Jag vet jag har en i släkten, hur vore det om vi skulle vara mera stöttande i vårat samhälle, istället på att vi skälper varandra?



Jag är inget fän av Katrin Zytomierska, men i detta kan jag förstå henne.

Postat av: adela

Din fucking idiot du tror man hatar sin egen unge jävla svenne ni e helt sjuka i huvet ja svär

Postat av: Trinidaz

Om hon verkligen menar de hon säger och inte bara säger det för att få uppmärksamhet. Så tycker jag verkligen synd om deras baby. Varför inte göra abort istället om barnet ändo kommer vara ovälkommet, eller varför tänkte hon inte på att skydda sig bättre?



De finns människor där ute som verkligen kämpar för att få barn i flera år. Människor som skulle göra vad som helst och allt i deras makt för att få barn. Och så säger hon något som att hon inte gillar barn och att hon nog blir en sån mamma som kommer slå barnet. Såna förtjänar inte att skaffa barn !

Postat av: Linnea

Just i detta fall håller jag med Kissie. Katrin är en äcklig gammal slampa som egentligen borde skjuta sig själv, för vem gillar egentligen henne? Iaf, jag tycker sjukt synd om hennes barn!

Postat av: Anonym

Hon är inte lite vrickad den kvinnan..

Postat av: Anonym

Hon är inte lite vrickad den kvinnan..

Postat av: L* blivande mamma

helt galet. tycker synd om ungen.

Postat av: zeth

Men shit, hur dum är man inte om man inte fattar att det är ett skämt? Fan, blir rädd över hur korkad normalsvensken tycks vara.

Postat av: Vanessa

Tror knappast hon menar att hon kommer slå sin unge.. Hon har inte ens fått barnet än, så va gastar ni om?!. och så som Linnea så visar de bara att de finns fler som är "plump" i munnen.

Postat av: Anonym

hon va verkligen inte snygg i d läppstiftet, hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback