En mini-Katrin

Katrin Zytomierska köpte ett test från USA som i ett tidigt skede tydligen kan avslöja vilket kön barnet har. Hon gjorde testet i 12:e veckan och det visade att det är en flicka.

Katrin säger att det är hennes straff i livet att få en dotter, för att hon kommer göra revolt, operera in silikon, vika ut sig etc. Känns väldigt skumt att höra en människa snacka i dessa termer om sitt eget ofödda barn. MEN så är det ju Katrin Zytomierska vi pratar om...

Katrin avslöjar barnets kön i The Voice:

Permalink Kändissnack Kommentarer (22) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Adèle

tung chey HÄ

Postat av: jessi

tack så mycket:)

Postat av: Anonym

Hej! Var med & tävla om en burberry liknade halsduk i beight, fantastic parfym, smink från makeupstore & Face stockholm, lösnaglar från depend, mm!



Tävlingen äger rum hos: http://sehlstedt.blogg.se



Vi ses!

Postat av: Anonym

Hej! Var med & tävla om en burberry liknade halsduk i beight, fantastic parfym, smink från makeupstore & Face stockholm, lösnaglar från depend, mm!



Tävlingen äger rum hos: http://sehlstedt.blogg.se



Vi ses!

Postat av: bambi

alltså hon är ju bara så skum.. :>

Postat av: Anonym

haha typ alla? nä men 6 kanske.. 5-6 ggr.. är van sen jag var "ung" haha fast då tränade vi ju SÅ mycket hårdare.. men jag kan inte vara utan det, ääälskar det.. skulle aldrig träna annars hehe

Postat av: Louise Lindbergh

hej! bra blogg du har! :)



Kika in i min blogg och säg vad du tycker louiselindbergh.blogg.se

Postat av: Hanna!

thanx! :)



va gör du ikväll då?

Postat av: palle

Tjena



Har lite uppdateringar jag har fått en statistroll i One tree hill! Det du men la upp lite bilder med mig och Chad på gymmet!

vi hörs



Postat av: amra

Tyyng blogg du har! Keep it upp! ;)

Postat av: Anonym

AHAH! Älskar Katrins attityd!

Postat av: AWA

sv: Hahaha eller hur!



Fan alltså. Hade min morsa snackat så om mig innan jag ens hade fötts, fan alltså. Riktigt schysst ju?

Postat av: www.ceekaygossip.blogg.se

fin design!

www.ceekaygossip.blogg.se driver och skvallrar om kändisbloggarna!

Postat av: LIENE

sv: hehe ja den är det:)

Postat av: kiana

gå in på våran blogg och kommentera gärna :)

Postat av: EmmmIzzz

Tack!!:)

Postat av: Bea

konstig tjej..

Jätte söt blogg föresten!

Postat av: jenn

Den där tanten är ju hemsk!!!!1



SV; Tack så mycket :D

Postat av: C A M I L L A♥

Hejsan, vad har du för dig? :)

Postat av: SiljeHelene [fotoSplash]

hon är ju för fan sjuk i huve

Postat av: DH-bloggen

Tycker det är kul för Katrin även fast hon själv inte gör det. :) glad för hennes skull

Postat av: Flisan

Sjuka kvinna! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback