HAPPY HALLOWEEN!

I kväll ska säkerligen många i väg på halloweenfest iklädda olika sorters utstyrslar. Vissas utklädnader är ju väldigt lyckade, såsom Heidi Clum's och maken Seals's nedan, knappt igenkännbara alls:



Medan vissa faller pladask, som Brittan:


Sedan finns ju de som bara vill se söta ut, som Alyssa Milano:

Bildkälla: http://www.posh24.se/heidi_klum/kandisarnas_halloweenkostymer

SKA NI KLÄ UT ER I KVÄLL? I SÅ FALL, TILL VAD?

Permalink Kändissnack Kommentarer (34) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

Jag ska faktiskt inte klä ut mig. Jobbar.. :/

Ska du det?



Puss

Postat av: camila

Ja, men jag vet inte helt vad jag ska vara... typ kappa och någon hatt haha. Vad ska du klä ut dig till?

Postat av: MILEY

Sv: Samma här. Skor kan man inte få nog av :D

Postat av: Ana

Alyssa är söt

Postat av: sandra

ja men till en soffpotatis :P

Postat av: xxJxxS

Fin blogg!

Postat av: Anonym

fin blogg, :) haha ja vissa som brittan gör bara inte alltid rätt val haha.^^

Postat av: Valdrin

Nice blogg

Postat av: EM!

jag ska klä ut mej till mej själv ikväll, fast snyggare ^^

Postat av: stella

ska klä ut mig till häxa- vilket är typ det vanligaste man kan klä ut sig till.

Postat av: ebba

sv; tack så mkt :D



p.s svara gärna på dagens fråga i bloggen! :)

Postat av: Matilda

fin blogg :) kram

Postat av: Sofie

Jag ska klä ut mig imorgon kväll till en mus. Ingen "slutty" liten mus utan en söt mus. Ska du klä ut dig ikväll? :)



SV: Ja jag förstår att det måste vara kämpigt. Läsarna är ju viktiga. Det är toppen att du tar dig sån tid att svara på dina läsares kommentarer. Jag tror verkligen att du kommer lyckas om du fortsätter som du gör! :)



Stor tillbakakram!

Postat av: www.denisemarklund.blogg.se

usch va fult britney!!

bra blogg förresten :) alltid kul att läsa.

Postat av: K A T Y M A L E K

Händer ikväll? :)

Postat av: Ellen

Aha, jag skulle inte vilja gå som någon av dem, den översta var häftig, den under var bara.....usch, billig, och den sista var söt, men inget jag skulle vilja ha i oktober... mysig blogg ska man kanske passa på att säga. KRAM

Postat av: Emelie.

Jo, tror new moon kommer bli så fett mycket bättre en första filmen:D

haha nja jag ska inte klä ut mig håller mig till lite smink och hårfixning hemma, dudå? ^^



ps. lust att följa min blogg på bloglovin? ((:

Postat av: Julia o Malin

Haha så snygga personer då ^^ Alla som komenterar på våran blogg får en länkning !

Postat av: Anonym

Klädde du ut dig?

Postat av: linnea

jag ska inte klä ut mig tyvärr, hade gjort det om jag fått chansen dock:)

Postat av: johannapanna

sv: tack vad glad jag blir! :)

Postat av: FRAPP

Svar: Yes! :)

Postat av: Celina

Sv; Härligt! Fast flyttpacka kan ju både vara kul och alltmänt segt.. men mest kul.. ;) Hoppas att du får en toppenkväll!

Postat av: - | | Carro | | -

Ja underbart med fredag :D



Haha omg..brittan.....!!! hur tänkte hon?



Nä klär nog inte ut mig, förutom om d ekommer småttingar å knackar på dörren å vill ha godis..då ska jag skrmma dom :O ;)

Postat av: j

kul blogg...heidi och seal är så fint par:)

Postat av: steVe

Tung blogg! Vilken stil har du på skriften som du skriver på ?

Postat av: Lexie

det blir hemmakväll för mig, inget halloweenfirande iår :)

Postat av: Louise

Ussch vad hemskt brittan!

Postat av: Nea

Oooh! Gillade verkligen den första :) Själv ska man ha Halloweenfest imorgon o då är det Mördar/Zombie-katt som gäller :)



Mysig blogg du har <3

Postat av: DH-bloggen

Eftersom Halloween är imorgon ska jag klä ut mig då :)

Postat av: Lowa

I morgon blir jag Kat Von D! med tatueringar och allt! =D

Postat av: katta

jag ska klä ut mig till en svart ängel hihi det är coolt tycker jag men om du har tid kan du väl gå in och kolla på min blogg kram katta i orginalgirls <333

Postat av: Anonym

www.babydelicious.blogg.se

www.babydelicious.blogg.se

Postat av: Iris

Vad tjock britney är eller kanske gammal bild?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback