Jessica på jakt

Jessica Simpson är nu på seriös jakt efter sin Mr Right. Enligt henne ska han vara spiritell, intellektuell, konstnärlig och självsäker. Låter väl som var och varannan man på gatan? ;) Jessica har väl dessutom, liksom de flesta kvinnor, en biologisk klocka som tickar, så hennes sug efter att bilda familj kanske infunnit sig rejält nu.

 Vad tror Ni? Kommer Jessica att hitta Mr Right?


http://www.posh24.se/jessica_simpson/jessica_simpson_letar_efter_den_perfekta_mannen

Permalink Kändissnack Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hej besök min blogg

Postat av: Jullan

åh! gillade hennes jacka :)

Postat av: sandra

Finns det verkligen "mister right" då? ;)

Postat av: Jessica Engström

Ha en bra dag! :)

Postat av: pinky

SNYGGT :D

Postat av: Isaa

Det är nog lite svårt att hitta Mr. Right genom att leta. Det måste lixom komma :P

Postat av: Anonym

Riktigt snygg jacka hon har=)

Postat av: Anonym

jo men det är sant!. Kollade du på programet ändå? det gjorde jag :D

Postat av: jessi

jackan hon har är snygg!! jag har precis gjort om min blogg och de vore kul om du kunde kasta in en snäll komentar eller något, skulle bli så sjukt glad!:)

Postat av: Hanna!

härlig blogg du har :)

Postat av: Adéle

Vilken snygg kappa hon har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback