Kissie's nya livsstil

Kissie har ju skaffat sig en personlig tränare och verkar gå in för detta rejält nu. Hon har köpt massa kosttillskott, proteinbars etc. Men min fråga är om hon vet hur förgäves (men visst, det är bättre än inget) det är med träning, om man fortsätter att dricka mycket alkohol?


Printscreen från Kissies blogg

Citerat från Kissies blogg: "Sen åkte jag hem till en kompis för jag klarade inte av att ta mig hem själv.. Mådde verkligen inte bra igår, ska aldrig dricka igen..."

Vad tror Ni? Kommer Kissie bli ett hälsomedvetet träningsfreak?

Permalink Bloggsnack Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessica Engström

Haha eller hur?! :D

Postat av: Piinky♥

hejhej vad hittar du på idag då?=)



Kram♥

Postat av: Kattis

- Tackar :D.. händer ikväll då?

Postat av: lova

men det är ju bättre att träna och dricka på helger och så. än att bara drickaoch aldrig träna ;D

Postat av: Martine

Kul blogg!:)

Postat av: Frida Stigevik

nått måste det ändå hjälpa

Postat av: Linda

f

u

l

a



k

i

s

s

i

e



!

!

!

Postat av: Matilda

Fin blogg :D kolla in min me <3

Postat av: Engla

hon är en jäkla fjortis! usch!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback