Mardröm

Ingen har väl missat skräckexemplet för vad ett vaccin kan ställa till med?

Kenza har bloggat om detta och en sak hon säger är klokt. Att de upprepade gånger nämner hur tragiskt det är att en sån vacker cheerleader drabbas. För precis som Kenza säger, vore det mindre tragiskt om människan inte vore "vacker"?

Sedan huruvida "koranpojken" är bluff eller inte, låter jag vara osagt. Djupt troende föräldrar ligger nära till hands, men fy fan vad obehagligt i så fall... Brrr!

Vad tror ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: PETRA AKA SHORTY

jag får typ mardrömmar om det där, ush det ser så läskigt ut!

Postat av: Emma Damm Drawings

Hello, kika gärna in min video där jag visar hur man tecknar en näsa :-) Ha en fin vecka!

Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du hitta på idag då?:)

Postat av: Anonym

hemskt!

Postat av: beca

fan jag blir helt mållös, det är jätteläskigt..

Postat av: JVH

Jag är starkt emot att vaccinera mig, ända sedan vaccinet kom. Det är alldeles nytt och man vet inte riktigt vilka bieffekter man kan få, och vilka risker som kan finnas, så what's the point? Man kan bli förlamad, man kan bli sjuk, man kan få som Desiree osv osv osv bara för att man är rädd för att ligga däckad i feber en vecka. Svininfluensan är inte värre än en vanlig influensa och de som dött lider av dåligt imunförsvar, en var gravid och liknande. De hade dött av en "vanlig" influensa.

Kram, Julia! :)

Postat av: emmy

Kenza har helt rätt. Och den där händelsen är tragisk, stackars tjej :/

Postat av: ~M A R i E~~

Ett vanligt vaccin och chansen är EXTEMT liten. Hon var typ en på miljonen. Sånt händer. Som andra olyckor.

Postat av: Hanna

Jag valde att inte vaccinera mig, fast jag hade ingen anldening. Nu när jag har sett den här hemska videon så är jag bara glad att jag valde att inte vaccinera mig. Det är förbannat tragiskt, men det spelar ingen roll hur man ser ut, eller vilken status man har i samhället. Jag skulle tycka det va minst lika hemskt att se en lortig gammal gubbe i ett ruckel som får samma problem.. Faktiskt. Vi är människor i första hand, resten kommer sen.

Postat av: Lillemor

Ja fy så hemskt ska inte vaccinera mig har bestämmt mig

Postat av: NINNIE.

ja usch det är så hemskt! Och otroligt märkligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback