Stekt ägg på nattmackan?

Nu har de sista gästerna lämnat vår lilla halloweentillställning här hemma. Klockan är inte ens ett på natten - antar att man börjar bli gammal? :P Vi har ätit massa gott så någon nattmacka behövs då inte! Hade det gjort det, hade ett stekt ägg a la Gwen Stefani kanske varit nåt att satsa på?


Bildkälla: http://www.posh24.se/heidi_klum/kandisarnas_halloweenkostymer

GOD NATT PÅ ER ALLA SKÖNA MÄNNISKOR. NU ÄR DET HELG!

Permalink Kändissnack Kommentarer (25) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

haha fan vad fult

Postat av: Tess

Så folk drog precis när den riktiga Halloweendagen börjat? Vikka ennar, som vi säger i Värmland :-) (Översättning: Vilka typer).

Postat av: fokipojken

Kolla min söta blogg fokipojken i killversion ^^

Postat av: jenny

sv: precis ;P hoppas du haft en bra kväll btw.

Postat av: ιиєsιтα ♥

tack detsamma vad gör du?

Postat av: Anonym

De såg ut att vara ett gott stekt ägg=)

Postat av: EMOBLOGGEN

haha va häftigt :O

Postat av: Ajla

sv: Man tycker lite synd om den svarta katten helt plötsligt :)

Haft en bra fredag?

Postat av: emma

Hej!

Jag ska precis starta en blogg men jag undrar en sak som du kanske kan svara på. Jag har sett att du har mycket bilder på din blogg, var får du dem ifrån? om jag inte har fel så säger upphovslagen att man inte får lägga upp bilder på internet som man inte själv har skapat eller man har upphovsmannens tillåtelse att få använda. Så hur gör du? frågar du upphovsmannen varje gång? tacksam för svar! kram emma

Postat av: Jessica Engström

Haha nej inte direkt ^^

Postat av: the real biatch ;*

Lust att kommentera min blogg? :).

du kan väl iallafall kolla lite du måste inte kommentera!! :].

Händer idagdå? :)



-puss ;*

Postat av: muki

tja :)



vill bara säga att jag har en tävling som man kan vinna en sjukt snygg header



http://minbloggdesign.blogg.se/2009/october/header-tavling.html

Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Taaack så mycket!:D jaa bra vinterskor:)

Postat av: Bella

Haha den snyggaste dräkten jag sett på länge, du har en väldigt bra blogg, verkligen inspirerande och rakt på sak!

Ha det bra!

Postat av: Tobias

Sov så gott :D

Postat av: Kattis

- Godnatt :)

Postat av: xxJxxS

vad ska du göra i helgen då ?? :)

Postat av: josse

Glad helg på dig ! ♥



vad ska du hitta på i helgen?

Postat av: andrea

haha den var ju väldigt rolig!!:)

Postat av: Anonym

hahah, bilden ;p

Postat av: Jullan

svar: mjo.. kollade du på hela klippet? ;P

Postat av: Emelie.

Japp! en helg full med bus och gotta :)

Postat av: solblonda.blogg.se

fin blogg ;*

Postat av: stella

Haha.. håller med!

älskar din blogg...<3

LOVE YOU

Postat av: Malin

Det var ändå en rätt skum dräkt. Jag vet inte ens om den var så rolig.. Hm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback