Vad är skönhet för Dig?

Vad tycker Ni om VR's nya omslag med Kissie?



Personligen kan jag omöjligt se "skönheten" i kombinationen platinablont löshår, solariebränna, ankläppar och allmän uttryckslöshet. Sorry, men så är det bara, jag köper det inte. Kenza är vacker. Stina-Lee likaså, för att nämna några av de största i bloggosfären. De har karisma och unika uttryck, extremt vackra egenskaper enligt mig, vilka jag tycker att Kissie saknar. Fast iofs, det är nog hennes omogna attityd som lyser allt för tydligt igenom också.

Vad anser NI vara vackert
? Estetiskt perfekta drag, utstrålning, eller något annat?

Permalink Bloggsnack Kommentarer (20) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

jag håller helt och hållet med, allt du skrev var sant!

Postat av: Hannah

Skönhet?... Inte Kissie iaf.

Postat av: Ana

jag ska läsa tidningen imorgon =)

Postat av: Michelle

är man ett monster på insidan så lyser dt på utsidan också. går inte att undvikas!



jag känner inte Kissie/Alexandra, hon har rätt att se ut som hon vill men ibland kan jag tycka att hon skriver eller säger saker som känns riktigt hjärtlöst.

Postat av: Michelle

är man ett monster på insidan så lyser dt på utsidan också. går inte att undvikas!



jag känner inte Kissie/Alexandra, hon har rätt att se ut som hon vill men ibland kan jag tycka att hon skriver eller säger saker som känns riktigt hjärtlöst.

Postat av: Malin♥

Utstrålning helt klart! Utseendet spelar i stort sätt ingen roll när det komemr till kritan. När man lärt känna en person och den har en vacker insida och utstrålning blir personen i mina ögon otroligt vacker! :)



Om man bortser från det kan man ju såklart se på ytan också och då tycker man ju olika där också.

Postat av: Therése

Jag håller verkligen med dig i det du skrev i detta inlägg! :)

Postat av: Jessie

utstrålning! En människa som har ett väldigt vackert utseende kan bli ful tack vare en taskig attityd eller peronlighet och tvärt om.. men självklart tycker jag att det har med utseende att göra också, jag tycker inte att vem som helst kan vara vacker för att de har en fin personlighet..

Postat av: Anonym

Håller med!

Postat av: Christine

jag håller med dig! Finns inget "naturligt" med den där tjejen!

Postat av: Anna

jag håller med dig.. det känns så fake med kissie på nått sätt!

Postat av: Angeliqa

Så synd att hon ska hamna på första sidan, av en tjej tidning som har den unga målgruppen..

Räkna med att se fler "kissie" på stan,

då unga tjejer tar efter detta... Tänk alla som har strävat efter att få framhäva att en människa är vacker som hon är.. Speciellt tidningar som veckorevyn har ju framhävt att tjejer ska va stolta över sig själva, och vara nöjda med sin kropp precis som den är.

Nej nu ska man börja fylla läppar o hitan o ditan igen... Och helst ska alla va supersmala o knappt äta något, för någon "fejk-person" ( för kissie e ju inte kissie alltid tydligen?) har fått för sig att detta ska jag framhäva och provocera folk med...Men det finns ju faktiskt unga tjejer som tror på detta och följer den trenden.. Synd :(

Postat av: lolly

Angeliqa: jag håller med dig! verkligen synd :S

Postat av: Julie

Jag håller med dig, tycker inte att Kissie är vacker på nått sätt och hennes "bloggroll" höjer ju inte hennes skönhet heller.. =)



Postat av: jasminnami

rödhåriga, med brillor, fräknar & gärna tandställning, wiho för dom! :) en sådan skulle jag vilja se på ett omslag!

Postat av: EMELITA - STRAIGHT FROM MY HEART

Jag håller med dig! Skönhet kommer från personligheten och inte genom restylane och fejkbränna :-) Söt blogg du har, kolla gärna in min! :-)

Postat av: Caroline

Gillar inte det där omslaget överhuvudtaget... Det ser bara deppigt och 80-tal ut.



Skönhet tycker jag mer handlar om utstrålning och personlighet. Även om en person har snyggt ansikte betyder det ju inte automatiskt att han eller hon är snygg. Har han eller hon ingen utstrålning och/eller dålig personlighet är han eller hon ful!

Postat av: Frida

WORD!



Skulle inte kunna säga de bättre själv. Kissie är bara dryg och jobbig, förtjänar inte den uppmärksamheten som hon får. Den kunde Kenza istället få.. någon som verkligen kan blogga och gör de med stil!

Postat av: Lena

Hejhej! Jag håller med, Kissie är ingen skönhet..hon är för mycket fake. Alla ingrepp, läpp sprut, blekningar, smink..you name it.

Och hennes bitchiga attityd också, synd att folk tar efter och speciellt andra bloggerskor, dom unga tjejerna speciellt.

Som min kille sa, han hoppas att Kissies hår faller av snart av all blekning, kan bara hålla med xD



puss o kram från en som inte gillar Kissie :)

Postat av: Petra

hon är så korkad den tjejen o verkligheten lär komma ikapp henne såsmåningom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback