Bryan Adams 50 år!

GOD MORGON ALLA FINA MÄNNISKOR! :)

I dag börjar vi dagen med en grym låt av en snubbe som fyller 50 år i dag! Många bra låtar har han gjort genom åren. Bl.a. härliga Summer of 69 och min personliga favorit, världens vackraste låt: Have you ever really loved a woman. Har ni inte hört den - gör det NU! Annars missar ni något stort.


Bildkälla: http://4.bp.blogspot.com/_C904y7ULMSs/SmiofQnUOnI/
AAAAAAAABgc/Dcss8Aus9oc/s400/Bryan+Adams-1.JPG

Permalink Birthdaybabies Kommentarer (25) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

Han har en del tidlösa låtar som är sjukt bra!

Postat av: Simone

sv: Godmoorning, grymt bra med mig :D Funderar på att gå och raka mig ^^ Håret börjar bli långt - alltså, haha - det på huvudet ^^

Postat av: tvillingmamman

grattis till en grym bryan :D

Postat av: Ellinor

Oj jäklar. Var på hans konsert för några år sedan. Han är fortfarande grym!

Postat av: Elina

Ja eller hur :)

Ah härligt.



Händer idag då?

Postat av: tvillingmamman

hihi jaa, ett litet charmtroll :D

Postat av: Frida Stigevik

shit, va åren går asso.. :) men han är fortfarande king!

Postat av: Elina

Ah ok. Vad jobbar du med?



Ska jobba idag jag med. Sen hem och städa och tvätta lite, sen blir det lugnt :)

Postat av: Elina

Ah ok :)

Jobbar på en resturang :P hehe

Postat av: FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA

såg du honom live i sthlm?

Postat av: Elina

Jodå :P

Ditt jobb då?

Postat av: evelinaerikssn §

jag lever :)

Postat av: evelinaerikssn §

jja :D

Postat av: Elina

haha men det är bra :P

Postat av: FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA

nej tyvärr men hade kompiar som var där =)

Postat av: simone

SV: Haha just det, trimma till lite :P



Vad har du för dig?

Postat av: Simone

SV: Satte precis på jobbdatorn, jo.. rakning blir det så fort byggkillarna gått ur lägenheten :D

Postat av: sanna

Planer för dagen? =)

Postat av: josse

Älskar hans låtar :D

Postat av: anna

sv: ÅÅH! dom kakorna! såååå himla goda! det var därför jag ville baka såna kakor! fast mina blev inte lika goda , eller jo kanske, fast dom på subway är så sega och lite degiga ! perfekta, rättare sagt! :D

Postat av: Anonym

ja viist var den ful..

oj är han bara 50..trodde han var äldre

Postat av: babby

Sv. Samma här. Är snorförkyld, men tog mig till jobbet ändå.. =) Så ny sittre jag härt och huttrar och snorar! haha!

Postat av: emi

i like u bloggg

Postat av: - Alexandra!

Åh, den här mannen sjunger i min absoluta favoritlåt - Everything I do I do it for you. Mina föräldrar har i många år påpekat att när jag hörde den här för första gången och den gick på tv, då var jag knappt 1 år, så satt jag helt fast. Jag rörde tydligen inte en enda min. Och den låten är fortfarande den låten jag älskar mest av alla och har så mycket känslor till. :)



sv: Japp, jag gillar Michael Jackson, fast det är inget jag väljer själv att t.ex sätta på när jag vill lyssna på musik. Min mamma älskar Michael Jackson så om hon sätter på hans musik så sjunger jag med osv. Ja, du förstår. :) Jag gillar Smooth Criminal och Dirty Diana allra mest. Du själv då? :)

Postat av: Moa

Jag har hans skiva Reckless, den med just Summer of '69. En grym skiva som jag verkligen rekommenderar!

Min mamma köpte skivan när den kom 1985, så hon blev lite full i skratt när hon såg vilken jag hade köpt. : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback