Vad ska man tro?

Robert Pattinson och Kirsten Stewart har fullt upp med att dementera alla rykten om att de skulle vara ett par. 


Bildkälla: http://cdn.picapp.com/ftp/Images/e/7/5/3/a9.jpg

" Det spelar ingen roll vad man säger. Jag har bokstavligen varit på andra sidan jordklotet och tidningarna skriver: ”Åh, de var på en hemlig dejt”. Liksom, vart då? Jag kan inte ens gå ut från mitt hotellrum." säger Robert.

Kristen tillägger: "Det är så efterblivet. Vi har blivit som karaktärer i en tecknad serie."

Ja, varför skulle de förneka det så ihärdigt om det verkligen vore något mellan dem? Jag förstår ju att ett sådan gulligt par som Edward och Bella blir förknippade som par även i verkligheten, men ändå. Jag tror att de bara är vänner. VAD TROR NI?

Permalink Kändissnack Kommentarer (27) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessica

hahaha.. jag såg typ hälften av alla dom där! :p

Postat av: Anonym

ja den är nog redan alternativ på väg till sänghimlen nu.. R.I.P!



Bara fint med mig idag:) med dig då?

kram

Postat av: Lisa

Äsch, vem bryr sig.

Hade JAG velat ha Robert, då hade jag brytt mig kanske men nu är det inte så =)

Postat av: Anonym

allt bra idag? :D

Postat av: Malin

SV: Ja verkligen!

Allt bra idag? :)

Postat av: Alexandra

jaså du :)



jag tror de bara är vänner, fast vissa bilder är väldigt intima men ändå.. nej.

Postat av: Markus

Tackar tackar =)



Oh R-Patz är ju bara sååå snygg!! Ms Stewart också iof

Postat av: sexyfuck

Hej vad tycker du om min nya blogg? varnar för en del nakna killar och kul skvaller endast för tjejer och bögar ;)

Postat av: Anonym

sv: samam här :) gör du då :D

Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

vänner...



RE: eller hur, älskar citatet.. det är så fint!

Postat av: jonas

Jag tycker hon ser ut som ett vrak! Nerdrogad 24/7

Postat av: Anonym

sv: Okej :P Jag svarar på kommentarer :D

Postat av: Mikaela

Vet inte=/ gulligt omd e skulle vara ett par=)

Postat av: Piinky♥

härligt att höra , jo jag mår lite illa men de är bättre idag än igår :)



Kram♥

Postat av: josephine

tack. visst har hon.

Postat av: jenny

jag tror de har ett förhållande, helt klart!

Postat av: JOSDIL

yes, jag har läst alla böckerna :) har du?



jag tror dom har känslor för varandra, kanske ett par, ibland tror man de iaf ;) haha

Postat av: Leiden

Han ska heta Ace...

Postat av: ELLINORAK

tack!:D

Postat av: Michaz

aja ajaj segt, vad jobbar du med , långa arbetsdagar antar jag :)



oooh, det paret, kan dem inte ba säga att dem e tsm, så onödigt, dem passar ju bra ihop oxå !

Postat av: Maja

Jo jag tror nog att de är tsm.



Sv: tack så mycket :)

Postat av: Hanna

JA, mycket.

Postat av: Banana

Jag har ingen aning, men det vore ju gulligt om de verkligen vore ett par.



Intressant blogg för övrigt.

Postat av: sara

tror att dem har känslor för varann men att de är ävnner ändå ;)

sv: ååå min måndag var en riktigt seg månda ;) din då?

Postat av: Elin

Jag tror att de är väldigt snygga båda två :) Skulle verkligen vilja ha hennes hårfärg som är på foto.

mm, träna bör jag annars får jag ont i ett knä som jag pajat (och så jag kan äta gott med bra samvete).

Kommer du bara skriva om kändisgossip eller kommer du ge några mer personliga inlägg?

Postat av: sara

kanske, kanske inte. jag tycker de är ett bra par OM de är ihop :) annars skulle de BLI ett bra par

Postat av: Stephanie

HOn är snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback