It's not my time

Hej alla!

Har kommit fram till att den blogg jag ville driva, inte kan fortleva. Jag har alldeles för lite tid. Ett heltidsjobb med sambo och andra intressen lämnar inte mycket över åt bloggande och jag vill inte ägna varje fri minut åt bloggen för att den inte ska rinna ut i sanden. Jag är alldeles för mycket antingen eller-människa för att göra något halvdant. Skillnad hade det varit om jag vore arbetslös eller studerande som många i bloggeliten. Så tyvärr, hur gärna jag än vill satsa på denna blogg, kan jag inte. Inte nu. Hoppas ingen blir besviken.

Permalink Allmänt Kommentarer (30) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Art By Tina

Man ska blogga för sin egen skull - inte för andra. Du gör rätt beslut. Välkommen tillbaka när du känner att du har tid och framförallt lust.

Postat av: hannah

Jag förstår att du känner att du inte har tid till bloggen för det tar mycket av ens dag om man ska vara aktiv och uppdaterad!! Du har drivit en underbar blogg vill jag att du ska veta (men det vet du nog redan;) kraam

Postat av: Selina

Jag förstår dig fullt ut!

Lycka till med livet :-)



//Love Selina

Postat av: pernilla

fin blogg:)

Postat av: Anonym

allt bra idag? :D

Postat av: Emmeli

Tack detsamma:)

Postat av: Jessica

jag blev välrigt besviken.. men jag förstår. det tar tid. förjävla mycket tid.



puss o kram sej. ska drömma om dig resten av mitt liv :)

Postat av: Elisabet

Förstår dig verkligen, du kanske kommer tillbaka någon gång?

Postat av: elin

förstår är student som sittar fast på säby 5 dar i veckan så de blir mycke tid å allt skumt vi pysslar me där kommer me:P men du var riktgt bra å rolig att titta in på

hoppas du kommar tillbaka nån gång:P

Postat av: Moa

Vad synd att du inte har nog med tid! Jag har gillat att läsa din blogg, men nu får det väl vara slut med det. ; )

Kram.

Postat av: Elin

sv. njae typ skola och lite sånt ^^

Postat av: Anonym

Svar: Jo jag gillar kaffe :) Fast dricker det inte så mycket längre då jag har magkatarr, men det är fortfarande riktigt gott! Gillar du kaffe? :)



Ursäkta att jag varit frånvarande från bloggandet ett tag, men eftersom det bara är en fritidssyssla så kommer bloggen inte i första hand då högen med skolarbete växer. Men jag lovar att blogga minst en gång i veckan, blir säkert mer, för sluta blogga tänker jag INTE göra! :)

Postat av: Lovisa

Svar: Jo jag gillar kaffe :) Fast dricker det inte så mycket längre då jag har magkatarr, men det är fortfarande riktigt gott! Gillar du kaffe? :)



Ursäkta att jag varit frånvarande från bloggandet ett tag, men eftersom det bara är en fritidssyssla så kommer bloggen inte i första hand då högen med skolarbete växer. Men jag lovar att blogga minst en gång i veckan, blir säkert mer, för sluta blogga tänker jag INTE göra! :)

Postat av: BLONDIE

Åh okej, tyckte att bloggen var väldigt bra! Men alla förstår, det är väldigt tidskrävande somsagt :/

Postat av: Carolina

Förlåt för sent svar på kommentaren, men nu är jag tillbaka med bloggen igen efter min bloggpaus ♥

Postat av: Anonym

hej, vill du ha en ny billig blogg design? :) kolla in www.jennielundberg.blogg.se för mer info :)

Postat av: Elena

Vad tråkigt!

Postat av: Jennie

Bra beslutat, har man inte tiden kan man inte tvinga fram den. Kan med känna ibland att jag inte orkar med min blogg. Den tar för mycket tid!

Postat av: ESSEM, Selena

Följa via bloglovin ?

(:

Postat av: veronica

Kul blogg! Kolla gärna in min med :)

Postat av: saynoo1

Gott nytt år!!



:)

Postat av: Jimmy

Namen, man kan ju inte bara sluta blogga hipp som happ nu när jag precis har hittat hit och allt. Aj aj aj! :/

Postat av: Agnes

Svar: Haha, sant. ;)

Postat av: Anonym

hej sötnos :) jag har en fråga på bloggen som handlar om otrohet, gå gärna in och skriv din åsikt! vore jätte snällt :) hoppas att du har haft en super bra dag. kramkram

Postat av: S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE

fin blogg :)

Postat av: Playmates Of Sweden

jobbigt att känna så :(

Postat av: nathalie

Hej! Jag är men och tävlar om att bli veckans blogg och skulle bli otroligt glad om du röstade på mig, ha en fin dag!

Kramar från Nathalie! (enathalie.blogg.se) klicka här för att komma till inlägget : http://simsims.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finallisterna-rosta.html#comment

Postat av: josefin

Idag har jag en ny tävling för lucka 2 på kalendern, Var med och tävla du också! <3

Postat av: pernilla

Kan du inte göra en frågelåda på din blogg och ha i sidan så man kan ställa lite frågor till dig och läsa andras? Jag gjorde min på http://www.valresultatet.se



mvh

pernilla

Postat av: Anonym

Hej! Jag har börjat sälja bloggdesigner för bara 20 kr :D Intresserad ? :)

Mer info hittar du här: http://portfoliostyle.blogg.se/ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback