Mammas pojkar


Bildkälla: http://tvplaneten.se/polopoly_fs/1.1251112.1254749784!image/2667432241.jpg_gen/derivatives/w450/2667432241.jpg


I kväll är det dags för Mammas pojkar igen. Alltså, vilken smörja det är! Underhållande kanske, men det brukar ju förnedrings-TV vara.

Ingen av av killarna är något att hänga i julgranen(mycket granar idag!) direkt och tjejerna verkar ha extremt låga krav eftersom de tävlar om dessa. Fast många tjejer är såklart bara där för att synas och få lite gratis semester. Och mammorna ja, de är dryga förstås. Meningsfullt program detta! :)

Vad tycker Ni om Mammas Pojkar. Tittar Ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (53) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sessily

grym tävling i min blogg. Canada goose jacka.

sessily.blogg.se

Postat av: carolina

har inte kolla rpå den svenska, men jag såg den amerikanska, och det var j uså pinsamt så att det var bra nästan, haha. tror jag såg hela serien fast jag satt och skämdes ;)

Postat av: Veronica svara

Njae sett det nån gång men tycker det är rätt jobbigt program.

Ja insekter är äckliga

Postat av: Sofie

Mammas pojkar är ju bara för härligt, haha:D

Postat av: hannah

Vilken skit program rent ut sagt skratt Och vem vill ens vara med i ett sånt?? Ja dom tydligen :-P



Sv från kommentar igår kväll... Visst är det skönt att ha "ladda-batteriet-helger" :-D Det bästa ju!

Postat av: Clara

ah det var skönt att höra!

Neh jag känner mig in på topp ;-)



Ha en bra dag!

Postat av: Anonym

Det är så himla roligt,längtar! :)

Postat av: Sandra

Jo jag ser på det, det är ju så bra! Snygg blogg företsten! XD

Postat av: Jenny

Jag håller helt och hållet med dig om det där programmet! Riktig förnedringstv men samtidigt kul att titta på!

Postat av: Nicole

Jag tänkte bara säga att jag har tävling på min blogg om du vill vara med och tävla :) Det är bara att droppa en kommentar i inlägget sen är du med. Det är ett presentkort på Butik Donna, massor med make-up, löshår och annat kul! :)

www.arrman.se

Postat av: Jenny

Riktigt patetiskt ;)



Tack så hemskt mycket!

Postat av: Clara

hehe, jodå jag kör på vatten och glass ;-)

Postat av: Tobias

Så patetiskt program :D men så roligt!

Postat av: Sofie

Jag har tittat på det någon gång. Så jävla kul när en av mammorna gick runt o frågade om tjejerna var oskulder. Det är rätt kul att se mindre kloka människor skämma ut sig själva på tv...

Postat av: Veronica Berggren

sv: har aldrig sett det :O borde jag?

Postat av: fanny - foto blogg

fin blogg!

Postat av: simone

Jag har missat varenda gång. Hur lyckas man.. men det verkar sjukt kul! :D

Postat av: jenn

åh, jag som hade bestämde mig för att följa de där programet (såg den amerikanska versionen förut), men har totalt glömt bort det! Har sätt ett avsnitt och det var en repris :( .. haha, det är så kul när alla smörar för mammorna xD

Postat av: lovisa

jag känner moa som är med där, jag tycker det är ett roligt program.

Postat av: Matilda♥

Ja velkligen! Han äääääger! <3

Postat av: Caroline

Nepp, tittar inte. Tycker det är så patetiskt. Mediekåta jävlar som söker förhållanden som ändå inte kommer att hålla.

Postat av: madeleine

Grymt fin bloggdesign!

Postat av: Alma

Åhh, vilken snygg blogg du har, jag skulle bli huuuur himla glad som helst om du tog en liten titt in på min blogg www.PALMIZ.blogg.se <33

Postat av: Maryam

Sv: Visst är de, älskar skor så jag tycker nästan om alla olika sorters skor :)

Postat av: Pace.

Jag hatar det där programet.



/Pacemakers.blogg.se

Postat av: Kristin

Haha, ska lätt titta!!!



Tänkte också tipsa dig om en liten tävling jag har i min blogg, du kan vinna ett par valfria örhängen samt en ring från webbshoppen TalkingClothes.se! Om du klickar på länken nedan kommer du direkt till tävlingsinlägget där du hittar ALL information:



http://liddie.blogg.se/2009/november/contest.html#comment



Kram! :)

Postat av: Anonym

Aldrig sett och känner inte att jag missar nått

Postat av: Julie

Det är ju ett skitroligt program! Älskar Naima haha :P

Postat av: Melina

haaha jag tycker mammas pojkar är roligt att kolla på , alla dumma tjejer :D

Postat av: Nathalie

Ingen program jag följer.

Sett 2 avsnitt av ren slump.

Är väl lite underhållande bara för att alla gör bort sig så.

Egentligen riktig skit

Postat av: mli pervelie.blogg.se

Jag tittar, men sådär jättebra är det ju inte direkt....



http://pervelie.blogg.se

Postat av: Ebba

Mammas pojkar är så töntigt men lite roligt!



Allt bra med dig idag?

Postat av: Carro

Haha jag tycker att det är underhållande. Och då menar jag underhållande, inte bra ;) hehe!

Postat av: Zäta

nej jag tittar inte på det, tycker det vekrar löjligt!!

Postat av: Mellblomman

Tyckte den amerikanska var bättre, i den svenska så är killarna mest bara sliskiga, tjejerna för mycket bimbo och mammorna känns så krystade..

Postat av: Angelica

Sv; haha, nästan :P Ica reklamerna är faktiskt bättre xD

Postat av: julia

har inte kollat på det ;p

Postat av: julia

har inte kollat på det ;p

Postat av: Amanda

svar: visst var de? inte varje dag man ser ett par sådana på någon faktiskt, trots att de är enkla och snygga :)

Postat av: Anonym

ja riktigt trist..får se om vi bokar nåt annat flyg

Postat av: anna

sv: hahaha xD tror jag säkert :Dhaha

Postat av: Ida

jaa sjukt kul ju :D

Postat av: therese

det är så pinsamt dåligt att det blir bra! Haha, har blivit beroende av det här programmet:)



Håller med dig om att ingen av killarna är att hänga i julgranen;P

Postat av: NICOLE IVARSSON

Jag har aldrig sett det, men jag har å andra sidan inte sett "vad det nu heter" med Anna Anka heller ^^

Postat av: Frida Stigevik

tittar ej ;)

Postat av: Amanda

Var med och tävla hos mig idag :)

Postat av: Marika

Nej kollar inte på det.

Ha en fortsatt bra kväll!

Postat av: Gabrielle

Jag kollar inte men har sett den amerikanska versionen och jag tycker att det är riktigt töntigt! Skulle aldrig någonsin ha ett förhållande där pojkvännens mamman är min största konkurrent!

Postat av: hanna aka Truddeluutt

haha de programet e bra ;)

Postat av: Moa

Håller med, vem vill vara med i ett sådant program?

Postat av: Ellinor

Vi stötte på Bobby för ett par helger sedan. Han står i dörren på scandic malmen, hehe

Postat av: andrea

haha finns det nått mer patetiskt?

Postat av: Blivande författare

Kollar på det varje vecka, men hela bunten är ju verkligen patetiska - både tjejer, mammor och killar! Därför blir det ju så underhållande också .... =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback