Idolerna får välja själva!


Bildkälla: http://www.tv4.se/polopoly_fs/1.1311934.1257268981 

På fredag ska idolerna få sjunga sina egna favoritlåtar. Alltså kan de inte längre skylla på fel tema eller låtval. Nu är det verkligen upp till bevis!

Här är fredagens låtar:

♦ Rabih Jaber – ”All my life” (K Ci & Jojo)
Mariette Hansson – ”Because the night” (Bruce Springsteen)
Reza Ningtyas Lindh – ”Summertime” (Fantasia Barrinos version)
Calle Kristiansson – ”With a little help from my friends” (Joe Cockers version)
Tove Östman Styrke – ”In the ghetto” (Elvis Presley)
Eddie Razaz – ”If you're not the one” (Daniel Bedingfield)
Erik Grönwall – ”The show must go on” (Queen)

VAD TROR NI OM FREDAGENS IDOL?

Permalink Kändissnack Kommentarer (133) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

sv. haha det kan man säga XD

Postat av: Sara

jag är faktiskt inte alls glad för pannkakor. vad fin blogg du har, förresten :)

Postat av: Sara

jag är faktiskt inte alls glad för pannkakor. vad fin blogg du har, förresten :)

Postat av: - Alexandra!

Jag tycker de flesta låtarna är riktigt tråkia faktiskt. De jag liksom kan koppla till är Joe Cocker, The Show Must Go On och Elvis (inte just In The Ghetto). Den enda jag egentligen lyssnar på på riktigt är Elvis. Så för mig personligen är det inget höjdartema.



Vad tycker du?

Postat av: - Alexandra!

Jag glömde svara på din kommentar. :P



sv: Åh, så du gör på det viset? ;) Det kanske jag också ska börja göra då. :D

Postat av: e

vilken cool blogg du har !:)

Postat av: Sofie

Heja Eriiik ! :D:D:D

Postat av: Em.

inga höjdarlåtar (förutom Queen<3)

Tror dock att Erik tog lite vatten över huvudet. Ska bli kul o höra på fredag.

vad tror du? :)

Postat av: Cornelia Friman

Haha! okej, vem har gjort den då?:)

Postat av: Malin

sv:Det minns jag inte, jag minns bara att mami&papi diskuterade länge huruvida de skulle få områdesarbetarna att ta bort maskinen, och att de sa till mig att det bästa jag skulle göra när jag flyttar hemifrån, är att se till att det finns en tvättstuga i närheten för att använda tvättmaskin kostar, och kan bli väldigt dyrt i längden.

Postat av: Elin

sv. vad görs imorgon då :)

Postat av: Elina

Mjodå, fick låna hem 4 par :P Så nu gäller det bara att välja någon av dem :P haha

Postat av: C.Friman

Okej! tack. Hur är det?

Postat av: Elina

Ja det finns väl det :P

Jag går inte efter priset överhuvudtaget, utan vilka som passar mig bäst och vilka jag trivs bäst i, så vi får se vad det blir :P

Postat av: C. friman

Riktigt trött här med faktiskt. händer till veckan då?

Postat av: Viccy

Bara bra! ;D Ska snart se True blood, föjler du det? :)

Postat av: Lunndbeerg,.<3

sv: det var så lite så :)

heh näe hade tråkigt å då fick jag nån metall sak å så gåre då jag får vassa saker ;pp

Postat av: Lona

självklart ! :D

Postat av: Lunndbeerg,.<3

sv:okejj ska jag vara :)

Postat av: jennie

sv: bara bra:) sj då??



kram ♥



ps. Var gärna med i min armbandstävling:)♥



http://mrsjenni.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-ett-armband.html#comment

Postat av: Anonym

Jo men visst e de lite märkligt. Ja tycker att de ska snöa lite under julskyltningen, sen kan de börja snöa igen en vecka innan jul o stanna till en vecka efter nyår. De hade varit lagom.



Hmm jo men tror du inte de går åt helvete för nån av idolerna ändå. Ja menar senaste åren har dom ju inte direkt valt sånt som passar dom själva...

Postat av: ida

tack för tipset, så man kommenterar mycket på bra bloggar? :) haha verkar som ett heltids jobb:) hahah

Postat av: Martina

Jo men visst e de lite märkligt. Ja tycker att de ska snöa lite under julskyltningen, sen kan de börja snöa igen en vecka innan jul o stanna till en vecka efter nyår. De hade varit lagom.



Hmm jo men tror du inte de går åt helvete för nån av idolerna ändå. Ja menar senaste åren har dom ju inte direkt valt sånt som passar dom själva...

Postat av: LOLLO FREIMAN | 13-årig Nyköpingsbo

sv: ja, verkligen! rysligt kallt faktiskt :O

Postat av: - Alexandra!

sv: Ja usch, sicka tråkiga favoritlåtar de har, hähä! ;)

Postat av: Jennie

En del verkar bra men inte alla :P Jag önskar de skulle haft temat "power ballader" eller liknande.. få höra riktigt fina ballader med höga toner

Postat av: carro

Joo, helt okej med mig... med dej då? :)

Postat av: Caroline

För att göra det enkelt för mig kan du/ni läsa vad jag tror i ett inlägg på min blogg som jag skrev förut idag :P :)

Postat av: anna

sv: jodå :D inte lika degiga som jag ville ha dem bara .. :P

Postat av: Ida

fast jag skriver bara om de är nått jag fastnar för. :) bloggar gör jag mer för mig själv, fast de är kul med lite kommentarer. =)

Postat av: Karin

ja visst är det. Det är så himla sjukt :P Ha en bra kväll<3

Postat av: - Alexandra!

sv: Jo kanske. Det är inte min smak på musik, Lady Gaga och Britney, men det är större chans i alla fall att man hört låtarna rätt nyligen. ;)

Postat av: Matilda♥

erik är bäst! <3

Postat av: e

sv: tack, detsamma :)

Postat av: - | | Carro | | -

Hehe om du läst inlägget så hade du vetat svaret på din fråga ;)



Hmm..tråkiga låtar för att de fått välja själva! :/

Postat av: Diary Of Jen

svar; ja usch. riktigt trött. hoppas du får en fortsatt bra kväll!

Postat av: - Alexandra!

sv: Jag gillar många olika sorters rock och så gillar jag 50- & 60-talens rockabilly + viss motown och drum & bass, sen är jag sån som lyssnar på vissa låtar inom alla genrer. Rocktemat i Idol blev jag riktigt besviken på. De flesta av låtarna var inte ens rock enligt mig. Jag tycker de artister som väljs och låtarna som väljs (vissa artister är inte rock men kan göra rocklåt och så vidare, du kanske förstår vad jag menar) ska vara erkända som rock. T.ex Lisa Moskovsky - Driving One of Your Cars, det finns så många andra rocklåtar som skulle kunnat ligga på deras lista av låtval.



Vad tycker du då? :)

Postat av: - Alexandra!

sv: Nej, dagens hiphop har jag väldigt svårt för. Om jag ska lyssna på någon sån så är det viss hiphop från 80-talet. ;P



Det håller jag nog med om faktiskt! Då brukar juryn även välja låtar som faktiskt de flesta känner igen också. Jag hoppas det temat kommer i år också, det har alltid varit med hittills. :)

Postat av: Tobias

Haha självklart ;)



Bara bra med mig :D själv då?

Postat av: Mirlinda

Ja visst är det! :D stilrent och snyggt ;)

Postat av: Mirlinda

jotack det är bara bra :D sitter och kollar på tv och svarar på kommentarer, och du?

Postat av: Tobias

Hehe som här då ;)



Jag gör inte alls något speciellt :D själv?

Postat av: PussJorvas

Tror det går bra för Erik! :D



SV: Visst är hon bra ! :D

Postat av: Karin

haha DEAL på det:)



hoppas du haft en fin dag!!

Postat av: SveaJ

sv: Hihi tack så mkt :) själv?

Postat av: Tobias

Haha man är ju det ;)

Postat av: malin

tack så mycket :)

Postat av: Terese

Tack så mycket! :) Det är bara fint ikväll, lite trött men annars bra tack. Själv?

Postat av: Jonna

Inte direkt min musiksmak, hehe! Men det blir nog kanon, som alltid. =)

Postat av: zara

sv: Va kul :)



Vi får hoppas att den är bra

Postat av: Tobias

Inte så ofta men om jag väl gör det så löptränar jag :D

Postat av: simone

Det där kan man bli mycket spännande, men jag har en känsla av att Erik vinner, mångsidig stark röst. Dessutom är han ju inte direkt ful vilket ger många röster det ^^

Postat av: Anonym

sv: Det är bra med mig hur är det med dig? :)

Postat av: Tobias

Sovdags snart? :D

Postat av: zara

sv. Ja eller hur :). Jo min dag började lite halvtaskig men den slutade underbart :D sj ?:)

Postat av: Stephanie

Ja visst är det snyggt! Om man kombinerar såklart :P

Postat av: Stephanie

Haha jaa! Sjukt bra :) Underbart att koppla bort allt och bara koncentrera sig på deras problem :P

Postat av: Mirlinda

oki =) hehe, njae, inte så farligt trött faktiskt, men börjar bli lite, hehe. och du?

Postat av: Caroline Bernadotte

topppen ere, sjdå? <3

Postat av: Mirlinda

hahah :D hoppas han kommer snart då =P

Postat av: Mirlinda

hahah :D hoppas han kommer snart då =P

Postat av: Mirlinda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D rolig du är

Postat av: Mirlinda

HAHAHAHAH! :D jadu, om man ändå visste det =P, pröva med lite olika grejjer, nått måste han ju gilla ;) hahah

Postat av: zara

sv: Ja visst är det, det gör dagen mer intressant och livfull :D.



Usch det suger när transporter är försenade, det är inte dagen intressant bara dålig :/

Postat av: hannah

jag hade en sån dag för några dagar sen.. Lyssna på Girl med Destinys... den är underbar!! Och Soldier!! Och massa massa fler:):)

Postat av: Mirlinda

hahahah, kanske det :D har dock aldrig testat, men kanske kan hjälpa, hehe

Postat av: Mirlinda

hahah, yayy! :D haft en bra dag?

Postat av: matilda

Din blogg var väldig fin :D det var roligt att du kollade in min blogg också, det får man tacka för!

Postat av: Mirlinda

jajjamen :D det har den hehe

Postat av: Tobias

Så ska det låta :D ska vi flytta in?

Postat av: hannah

åå jaa den var riktigt skön! E bloggträff med Destiny-tema kanske :-D

Postat av: Tobias

Haha ja så bloggar vi hela dagarna från poolen :D

Postat av: hannah

Ja men ellerhuur :-D Vore coolare än coolest

Postat av: Matilda

Haha, borde jag svara dina kommentarer på min eller din blogg egentligen ? HAHAH xd

Postat av: zara

sv: Nej du inte på några timmar :/ måste plugga projekt.



Ska du sova snart ?

Postat av: Mirlinda

haha, njaee, jag har inget planerat inför helgen ännu, och du? :D

Postat av: emelina

sv: haha ja exakt ;D

Postat av: Nicklas

Svar: De kan köra upp något tycker jag, ursäkta ordvalen!



Åh Erik är så duktig!

Postat av: matildaandren

Haha då gör jag det! Jag funderade nyss på det, hur många läsare och sånt har du ? för din blogg verkar vara ganska stor ? =D

Postat av: Tobias

Haha ja det får vi göra, så får vi en egen serie "Svenska hollywoodbloggare" ;)

Postat av: zara

sv. Fy fan vad tidigt :(. Går du oxå gymansiet?

Postat av: hannah

nja verkar som helgen blir väldigt lugn och fylld med massa mys, godis och familjen. Själv då?

Postat av: Mirlinda

jaaa, det låter underbart mysigt! :D önskar också jag hade nån go älskling att mysa med, hehe

Postat av: Matilda

DAMN! Hur har du lyckats?!

jag har haft min i 1 år och har mer eller mindre bara besökare jag känner och brukar ligga runt 25 unika per dag. Några tips ? xD

Postat av: malin & erika

Calle och Tove for the win!

Postat av: Jessica

jag har jobbat klart ;D LÄTT ATT JAG DRÖMMER OM DIG INATT MED!!!!!!!

Postat av: Lena

Jo, jag har planer för det. Men det är väl det där med det "fantastiska" självförtroendet. ;P Men det är många som tycker jag borde sälja mina kort. Jag har väl lite lösa planer för det.

Postat av: Tobias

Haha visst är jag? :D

Postat av: zara

sv: Okej då förstår jag. Vad jobbar du med?



Va skönt att höra det det är fler som inte har bil och som åker kommunalt haha :D

Postat av: matilda

Haha, jo men det måste finnas något sätt att få folk klicka in på den xd du hittade ju min på något sätt :D

Postat av: Tobias

Tar det positivt :D

Postat av: Lena

Precis. Har en del kontakter med vänner och bekanta också som börjat beställa en del och som pushar på mig. Gillar din blomma på bloggen. Jag älskar ju också växter! :)

Postat av: matilda

Kan vara så.. haha. genom en kommentar möjligen :D haha =D va roligt

Postat av: Tobias

Haha nice :D

Postat av: zara

sv: Okej låter spännande vad gör man då ?:)

Postat av: Lena

Jag står i en leksaksbutik på dagarna. Vad jobbar du med?

Postat av: Tobias

Läggdags för dig med snart? ;)

Postat av: malin & erika

Allt är finfint :) eddie är också bra, och snygG!

Postat av: zara

sv: Okej det låter som ett stressigt jobb eftersom man så mkt att anordna och göra kunderna nöjda. Men det låter oxå jäkligt kul. Tycker du det ?:)

Postat av: Tobias

Ja det gör vi :D woho!

Postat av: Lena

Det kan vara kul det med. Det får jag också göra ibland, vara kontorsråtta. :) Det är kul med ett varierat jobb.

Postat av: malin & erika

Nej han fåår inte va gay :O jag har ju en liten crush i han

Postat av: matilda

hahah ja. ska egentligen sova men orkar inte på nått sätt. själv då?:D

Postat av: Lena

Jaa, det är hög tid att sova faktiskt! ;) Är rätt trött. Tack för pratstunden. Det var väldigt trevligt. Får kika in här fler gånger. Natti natti!

Postat av: zara

sv: Okej det kan jag förstå :). Vad vill du jobba med om du får välja?

Postat av: Tobias

Det är okej ;)

Postat av: malin & erika

sure hope so!

Postat av: Tobias

God natt, sov gott :D

Postat av: MATILDA

ja, jag ska nog knyta mig nu! men vi kanske hörs eller något! ska fortsätta läsa din blogg den verkar bra och du verkar som en härlig rockig tjej som jag gillar (Y)



Sov gott hade!

Postat av: Jessica

haha jag, modell? what? har nån slagit dig idag?? :P



skämt å sido. jag är tydligen FÖR snygg för modevärlden.. eller, ska man säga burlesk kanske? det är tyfligen inte inne att vara blek, ha svart svanklångt hår, en förförisk blick och fylliga sensuella läppar... jag kanske kan jobba för dig?

Postat av: matilda

BTW, om du har lust och orkar får du gärna bara klicka på mina annonser på sidan nån gång, jag får typ 10 öre mer då, hahaha. Men tänkte bara att det kanske inte är så mycke besvär och om jag får fler personer att göra det så får jag möjligen nån hundring i månaden om jag har tur, vilket jag behöver till min resa i januari. sov gott. kram

Postat av: jimmy

byebye eddie

Postat av: Eva

Ja, visst var pumpan cool? :) Hon hade verkligen fått till den bra.



Förresten, vilken fin blogg du har. :)

Postat av: zara

sv: Haha :D. Jadu jag vet inte. Jag vill kanske bli manusförfattare, tycker det är sjuktkul att skriva manus, gör det i projektarbete :). Får se vad det blir av mig. Skulle annars vilja bli journalist, men om inget av dom blir av så är mitt sista val makup-artist

Postat av: evelinaerikssn §

fin blogg,a llt bra?

Postat av: Anonym

go tove!!

Postat av: Mirlinda

haha nawwww :D jag har en liten katt, hihi

Postat av: Terese

Så lite så.. Visst är vovven söt.. älskar han massa :)

Postat av: Magots

åh , bra att veta "tumme upp"

Postat av: Stephanie

Ja, ibland är det bra att fly :P

Postat av: Hanna

def leppard är skitbra! sett dom nångång? Gör det annars, riktigt bra! :)

Postat av: simone

Godmorgon pudding! :) Iväg på jobbet? :)

Postat av: Marcus Å

Jo, tack det är bara bra! Händer idag? :)

Postat av: Elina

Hehe ja men precis :P Känns lite dumt att bara gå efter märket & priset!

Jo det är bara bra :)

Med dig?

Postat av: Mia

ser fram emot eddies uppträdande :)

Postat av: JESSICA

yes=)

Postat av: L-L

Jag hoppas på att Rabi eller Reza vinner :)

Postat av: LuxuryPink

sv; arbetsbefattning? d va ett komplicerat ord =) haha, finns väl ingen direkt till mitt jobb...så få har velat jobba me skiten så det har inte fått nått direkt namn antar jag =) Matt-proffs kanske =)

Postat av: Markus

Reza, tove och erik kommer nog bli farliga...gillar dom låtarna starkt :)

Postat av: babby

Ååå! Känns som att TOVE kommer göra den låten grymt bra!! Ska bli kul att se!!!!

Postat av: babby

Sv. Ja det ska bli spännande! =)

Hur har din torsdag varit hittils då??

Postat av: AMANDA FALK

ser fram emot eriks låt :D

Postat av: Maja.

Åh jag hoppas verkligen att detta blir bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback