Rött kort Kissie!

Kissie är nu avstängd från Blogg.se - inte en dag för tidigt tycker jag.

Citat från Kissies blogg: "Ska bli skönt att slippa alla mail om att folk anmäler mig hit och dit, I do what I do best and that is to be the best bloger in Sweden and ofc, the biggest bloger of Sweden! Blondast, elkast och snyggast!"

Vad tycker Ni om att Kissie blir avstängd?


Bildkälla: http://www.posh24.se/isabella_
lowengrip/kissie_utslangd_fran_sin_blogg

Permalink Bloggsnack Kommentarer (120) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: A.C

hej:D



jodå lägger i sängen o kollar på serie nu:) hehe... ont huvudet nu=/

Postat av: Ayla

Det är kul, har bara det här året kvar! Tiden går snabbt, jasså vad jobbar du med?



Rätt åt kissie tycker jag men det är för att hon använder deras bloggverktyg, jag gillar inte henne som hon framställer sig på bloggen men jag tror inte hon är sån i verkligheten jag vet inte, hon verkar ha dåligt självförtroende..

Postat av: H A N N A ♥ - Bloggen för alla.

Fin blogg =)

Tittta gärna förbi min =) ♥

Postat av: Lina

ja! perfekt! vore ju lite av en dröm att starta eget iaf så ;) vart i landet bor du? kan ju vara bra om avståndet inte är alltför långt liksom, haha!



jasså, hon är avstängd. haha! dagens höjdpunkt. (visserligen städar jag i städskrubben, så allt utöver det är liksom dagens höjdpunkt, men ändå:P)

Postat av: Erika

Skönt tycker jag, men hon kommer ju fortfarande finnas kvar i bloggvärlden.

Postat av: Anonym

hoppas jag med:(

händer idag söto?

Postat av: Frida

Kissie är lite patetisk, säkert rolig i verkligheten. Ser en del humor i vissa inlägg, typ när hon videobloggar och snackar om hur snygg hon är. Haha. Men att vara elak är ingen humor, bara.. elakt. Så därför är det bra. Me nvad gjorde hon för att bli avstängd?



Jag ska ta hem mina 15 cm idag. :D Tjoho, vad kul och SKÖNT jag ska ha med dem. ;)

Postat av: marshie

SV: Haha ja, precis, fast jag är snart ikapp ska du se ;) xD

Postat av: Anonym

hej! väldigt fin blogg! besök gärna min också :) www.kseniafoto.blogg.se kram kia.

Postat av: SARA - FOTO.

PERFEKT! :D:D



sv:absolut!

Postat av: Tess

jo då :) själv då? :)

Postat av: Tobias

Jora det går super faktiskt ;D

Postat av: simone

Va? Låg hon hos blogg.se ?.. men varför avstängd? Och borde inte hon varit bland typ mest besökta och dem då..?



Vad jobbar du med? :)

Postat av: Ewezi

Sv: Jo bara bra :D!

Vet inte riktigt vad ja tycker om det där med att hon blir avstängd ^^

Postat av: Ellis

JAG KLARADE DET!!!!!!!!!!!!!! :D

Postat av: pimpXprincess

Svar: Tackar! hehe



Röstar du? :D

Postat av: Anonym

härligt,:)

vad jobbar du?

Postat av: ABSSOLUTAARNELA

va gör du då? :)

Postat av: Elisabet

Vet inte ens varför hon blivit avstängd, har aldrig läst hennes blogg men nu blev jag lite nyfiken.

Postat av: jessica

Helt ärligt så bryr mig inte ett smack om kissie och dom där :p

Det är ba finfint, hur äre själv? :D

Postat av: saraekström

jodå! sj ? :)

Postat av: L i n n e a s b l o g g

äntligen :)



Sv: ja, det gäller att hetsplugga idag alltså, och sen repetera allt imorgon. Men det är svåårt :P

Postat av: Ewezi

Sv: ja men det var det verkligen också ^^

vad gör du då? :D

Postat av: Anna

sv: men din blogg är fin =)



va? är hon avstängd? Varför det? =P Fast jag tycker det är rätt skönt, hon är så jävla störig! =P

Postat av: Lina

jag bor i västmanland. men du, det kan ju funka det med, vilket stort territoruim våran firma skulle ha att arbeta i. vi skulle ju bli rika :P

Postat av: Monkey

hur länge är hon avstängd där ifrån? är det bara tillfälligt tro?

tycker hon är onödigt provocerande :/

Postat av: A.C

hehe..tacktack^^



vad ska du hitta på då?:D

Postat av: lovisa

Jo det är bra ! själv?

Postat av: ewezi

Sv: va skönt :) Vad jobbar du med då?

Postat av: L I S A

svar: den är underbar :D

Postat av: sara

jag läser inte hennes blogg så jag bryr mig inte ;)

Postat av: sara

sv: hahah ;)

Postat av: emina och maria

sv: jada! (:



varför avstängd?

Postat av: Lina

Vet du varför hon blev avstängd ?

Postat av: sara

sv: mhmm, den låten har jag nog aldrig hört heh ;)

Postat av: Bea

Sv; Kul att höra! :) Tack.



Och ang. att Kissie blivit avstängd tycker jag det är bara bra, folk ska inte tjäna pengar på att andra stör sig på dem ;)

Postat av: sara

sv: kanske ska klicka mig in på youtube och lyssna då ;)

Postat av: Amanda

sv: sjukt bra :D

Postat av: http://gaabriiellaas.blogg.se

för vadå? :)

Postat av: m a l i n

okej, härligt !

träning, själv ?:)

Postat av: Ewezi

Sv: Okej :) Jag läser till Undersköterska. :)

Postat av: m a l i n

okej, härligt !

träning, själv ?:)

Postat av: A.C

jaha..låter mysigt ju:D hehe..^^



jobbar du annars då?:D

Postat av: A.C

jaha..låter mysigt ju:D hehe..^^



jobbar du annars då?:D

Postat av: Missie- The One

sv: hahaha, jag med egentligen, drf ja tar de;) haha

Postat av: michelle

sv, visst!! (:

Postat av: jessica

Okeej, härligt :D

Jo, jag ska på innebandy träning.

självdå? :)

Postat av: Tova

Sv: Haha, det hade jag inte tänkt på, men det har du ju rätt i! Men om man bara tänker på kläderna! :)



Wow, det visste jag inte.. fast aa jag bryr mig inte faktiskt, brukar inte direkt läsa hennes blogg och så.

Postat av: Veronica

oj vad finnig hon var på den bilden ?

Postat av: Elin

sv. haha håller med :) det är Shaun från "Shaun the Sheep"^^

Postat av: Anonym

Dags att kika in vem denna bloggerska är ?! =D Inget måste ;D

Postat av: Ebba

Ja !

Postat av: Lina

sv: ah okej. Men hon lär ju garanterat få blogga från någon annan domän..

Postat av: Ewezi

Sv: Ja det gör jag, dock vet jag inte om jag vill jobba med det men det ger många möjligheter :D

Postat av: m a l i n

okej, skönt det också !

fotboll blir det idag ;)

Postat av: madde

Bryr mig inte, men är man så sjukt dumihuvet så kanske man förtjänar det :P

kram

Postat av: Lina

sv: haha självklart henne slipper man väl inte så lätt... Men skulle iallafall själv inte tycka det var kul att tjäna pengar på att spela blåst..

Postat av: Ellis

FY FAAAN vilken lättnad :D:D:D

tack!

Postat av: Golly G

Tja vad ska man säga, jag kan inte tycka att hennes blogg är den mest läsvärda på jorden så jag sörjer inte det minsta...



Postat av: julia

Nej, jag tycker det är jättesynd! Även att hon är jävligt kaxig och ibland alldeles för elak så tror jag nog att dom flesta läser hennes blogg, vare säg dom gillar henne eller ej, right? Gör inte du det? (a)



Bra blogg du har! :)

Postat av: therese

Aa, det är mysigt att kratta löv, har precis gjort det och det var roligt:)

Postat av: j

SV:Ja,visst har jag!

Postat av: therese

Nej det regnade inte, det var bar lite monligt men det var nte kallt.:)

Postat av: Lina

Hon är säkert inte så i verkligheten, men jag hade endå inte velat att hela sverige skulle ha en sån syn på mig..

Postat av: m a l i n

ihih. det är härligt :D

Postat av: jessica

Hehe okeej, det låter ju hur skönt som helst :)

Skulle jag också behöva göra :p

Postat av: Ellis

haha för glad!



hallå kör inte kissie på "Kissies.se" nu?

Postat av: Anna

sv: jo det är väl helt okej i höstmörkret, själv då? :)



vad blev hon avstängd för?

Postat av: A.C

jahha..okey:D



jag pluggar faktiskt... går på affärsystemsprogrammet inriktning företagsekonomi i halmstad:D hehe..^^

Postat av: Anonym

Haft en bra dag? :D



Ska vi följa varann via bloglovin? ;)

Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

Postat av: Veronica

sv: haha eller hur... ;D

Postat av: M A L I N

jag fattar inte riktigt varför :S aja, inte mig emot!

Postat av: Sandra

sv: ja det tycker jag med =)

Postat av: Bea

Sv; Jaha, typiskt då :P

Postat av: Hanna

Har alltid tyckt att hon är roligt elak bloggare så tycker verkligen att blogg.se ägare är lite överdriven. Men såklart ibland gååår hon en på närverna.



Sv:Bästa helgerna iallfall under denna månaden hihi;*



PussPåDig

Postat av: Lina

sv: jaa.. man förstår inte hur en del människor tänker... Hur é det med dig då ? :)

Postat av: Viktoria

wohooooo känner jag :)

Postat av: sussie

Haha ja ^^ de fåre bli för mig också..har inte orkat hoppa in i den än:P

Postat av: camilla

oh yes evil pumpa! haha ;)



ÄNTLIGEN! b****n e avstängd :P

Postat av: Elisabet

Nu har jag kollat in henne lite och hon verkar ju lite skum tycker jag!

Postat av: Elisabet

Nu har jag kollat in henne lite och hon verkar ju lite skum tycker jag!

Postat av: Alma

Jag tycker inte hon borde tillåtas gå i närheten av tekniska prylar, ens. Jag menar, hon förnedrar ju sig själv på det sätt hon visar sig på!

Och hennes utseende anbelangar ingen utom henne, men hon blir i mina ögon "ful" pga. sättet hon beter sig på, och är emot andra.

Postat av: jessi.

Nu har du chansen att ställa massa frågor på det senaste inlägget jag skrev:D ställ någon fråga så får du svar på det lite senare!:D:D:D!

Postat av: therese:)

typ inget titta på tv, dd? :)

Postat av: m a r t h a.

hihihi :)) <3



jag tycker det är bra, jag gillar inte kissie riktigt...

Postat av: Lisa

Kissie är Ä C K L I G bajskorv

Postat av: Jessica Odqvist

Varför blev hon avständ?

Postat av: SARA - FOTO.

Härligt !

Postat av: Elin

varför har hon blivit avstängd?

Postat av: Tova

Sv: okej, desamma! :)

Postat av: Jessica

Ja det är den verkligen! :)

Postat av: IT'S MADDE

Precis! ;D haha fick veta idag att hennes brorsa sökt till idol hahah xD

Postat av: Linnea

SV: Det borde du absolut ! Han skriver så underbart ! Köp den ;D

Postat av: L I S A

kissie hon har ju så ren och fin hy.. palla hacka ner på blondinbella då, haha. lite roligt ;D

Postat av: Jessica

Bra!!! GO AWAY HOE!



höhö, sorry men jag var fan tvungen. hade jag träffat den där tjejen ute had jag fan nitat henne på stubben. man kan inte se ut som en plastic fantastic och förvänta sig att alla ska älska henne när hon går ut med påhopp på "gingerkids" och förståndshandikappade! jävla slyna säger jag.



för övrigt är det fett najs att para strumpor ;D

Postat av: carro

I januari är jag färdigutbildad lärare, så snart :)

Postat av: Matilda | everythinginmylife.blogg.se

Sv: verkligen ;D ja här är det bra, själv? ^^

Postat av: Anonym

va kul:D vad får du göra då?

Postat av: Emma

sv; Jaa de va gott :D

Va åt du för lunch då ?



Haha , lika gott åt henne

Postat av: Julia

The hills have eyes;) as läskig/äcklig film

Postat av: CHRJ

sV: Visst var det! =)

Postat av: Sandii

sv: ja hoppas jag med :)

Postat av: jb

hejhej, hur har din dag varit? :)

Postat av: kerstin

sv: jaa den är så himla härlig ;D

Postat av: Camilla

Kan ju inte påstå att man är något Kissie fan direkt :S



Ren och skär kärlek! ;) Beroendeframkallande kärlek ;)

Postat av: Trixie

Skönt att slippa den mest blåsta människan jag skådat.

Postat av: Madeleine Larsson

Ha ha säger jag bara ^^



Sv: okay okay det är ju trevligt :) Det gick bara kanon på jobbet =) Vad jobbar du med då ?



Kram

Postat av: Hanna

Gud vad gammal hon ser ut på bilden!

Postat av: Anonym

Usch vad plastig hon ser ut!

Postat av: Ellinor

Jag kan inte annat än att hålla med blogg.se. Jag skulle inte vilja representera henne.

Postat av: Sara-Louise

Skönt. hon är ändå helt ointressant.

Postat av: Nathalie

Varför vart hon avstängd?

Är inte så insatt i bloggvärlden och alla krig.

Känns bara så fruktansvärt omoget och fjortisvarning.

Postat av: Michelle

jag bryr mig faktiskt inte, hon får blogga hur mycket hon vill och fast att hon är avstängd så kommer hon fotfarande att kunna blogga! som hon faktiskt göra från ngn annan hemsida.



Det ända som faktiskt irriterar mig är att hon faktiskt tjänar pengar på allt skit som skriver.

Postat av: Matilda

Härligt, skapligt trött på den människan. Patetisk.

Postat av: Matilda

Härligt, skapligt trött på den människan. Patetisk.

Postat av: Lowan♥

Hon har något fel Kissie, och wordpress använder bara fattigkatter som är oaccepterade ;)

Postat av: EA

Men guuud! har ingen fattat att hon skriver sådana saker?! OMG!

Postat av: Jessica "Unzan"

Ska jag vara riktigt ärlig? Så säger jag: De var på tiden..

Postat av: barajagdåe'

Sjukt taskigt av dig!!



Tur att hon ändå har startat en egen hemsida som hon bloggar på istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback